دادستان مرکز خوزستان در جهت محرومیت‌زدایی کوی علوی اهواز دستورات لازم را صادر کرد

19:10 - 18 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۷۹۶۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب اهواز در بازدید از کوی علوی اهواز خطاب به دستگاه‌های مسئول، دستورات لازم را در خصوص محرومیت‌زدایی، بهبود مسائل بهداشتی و افزایش خدمات عمومی، صادر کرد.

خبرگزاری میزان - صادق جعفری چگنی برای پنجمین بار در سال جاری از منطقه کوی علوی اهواز بازدید کرد و با شرکت در نشست با معتمدین محل و اعضای قرارگاه جهادی محله شهید شیخ هاشم صیمری، مشکلات این منطقه را مورد بررسی قرار داد.

وی در این جلسه ضمن گرامی‌داشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: از پیگیری مطالبات بحق و قانونی مردم خسته نمی‌شویم و این وظیفه را بالاترین افتخار و بالاترین عبادت می‌دانیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان پس از شنیدن صحبت‌های معتمدین محل، ضمن تبیین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس قوه قضاییه در اهتمام به حل مشکلات مردم، هدف خود از حضور در مناطق مختلف اهواز را تحقق بخشیدن به این امر برشمرد و خاطرنشان کرد که برای حل مشکلات این مناطق، پیگیری‌های قضایی لازم صورت خواهد گرفت.

جعفری چگنی گفت: همانطور که مردم از مسئولین انتظار دارند که با تمام توان تلاش کنند، این انتظار هم از اهالی محله‌ها می‌رود که در امور شهروندی مانند رعایت نظم و انضباط اجتماعی و حفظ اموال عمومی با متولیان امر همکاری و همراهی کنند و در کنار سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان باشند.

دادستان عمومی و انقلاب اهواز در پایان با احصاء مسائل و مشکلات منطقه کوی علوی، خطاب به دستگاه‌های مسئول، دستورات لازم را در خصوص محرومیت‌زدایی، بهبود مسائل بهداشتی و افزایش خدمات عمومی، صادر کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *