با ورود دادگستری استان آذربایجان غربی از تضییع 5 هزار میلیارد تومان محصولات کشاورزی با انبوه سازی دستگاه ضد سرمازدگی جلوگیری شد

17:40 - 18 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۷۹۱۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: با حل مشکلات واحد دانش بنیان که در کار تولید دستگاه‌های ضد سرمازدگی محصولات کشاورزی ، تجاری سازی محصولات و توزیع در استان از سرمازدگی بیش از پنج هزار میلیارد تومان محصولات کشاورزی در طول سال جلوگیری می شود.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی به همراه مجیدی دادستان مرکز استان و محبوبی مدیر کل بازرسی استان بعد از ظهر روز سه‌شنبه 18بهمن ماه از یک واحد تولیدی دانش بنیان بازدید ودر جریان مشکلات آن قرار گرفتند.

عتباتی پس از شنیدن صحبت‌های مدیران این شرکت دانش بنیان گفت: باید بین دانش و صنعت و اقتصاد یک ارتباط منطقی و معقول برقرار کرد تا دانش بنیان ها رشد اقتصادی هم داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی درخصوص این واحد دانش بنیان که در کار تولید دستگاه‌های ضد سرمازدگی محصولات کشاورزی است گفت: با حل مشکلات این واحد و تجاری سازی محصولات آن و توزیع در سطح استان فقط در همین استان از سرمازدگی بیش از پنج هزار میلیارد تومان محصولات کشاورزی در طول سال جلوگیری می شود.

عتباتی در ادامه به پارک علم و فناوری استان رفت و ضمن بازدید از نمایشگاه محصولات دانش بنیان با کار آفرینان این واحدهای دانش بنیان دیدار و گفتگو و از نیازمندیها و مشکلات آنها اطلاع حاصل کرد و و در مورد در خواست برخی از ایشان دستورات لازم را به مدیران ادارات مرتبط استان که با دعوت قبلی حضور داشتند صادر کرد.

وی پس از آن از چند واحد دانش بنیان فعال هم دیدن کرد و همچنین واحد تولیدی عطر را که به همت جوانان نخبه استان و با فن آوری های بومی و داخلی به مرحله تولید رسیده بود را افتتاح کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *