نگاه رهبر انقلاب نسبت به سرنوشت کشور و آینده جوان‌ها دلسوزانه است

17:11 - 18 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۷۸۸۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
یک عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه عفو عمومی گسترده نشان رأفت نظام جمهوری اسلامی ایران است گفت: نگاه رهبر انقلاب یک نگاه دلسوزانه نسبت به سرنوشت کشور، نظام و آینده جوانهاست.

حجت الاسلام سیدمحمد آقا میری عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با میزان در واکنش به موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات دهها هزار نفر از متهمان و محکومان گفت: همه کسانی که در اغتشاشات اخیر به میدان آمدند خرابکار و مقصر نبودند، برخی بعد از بازداشت بلافاصله آزاد شدند. اما کسانی نیز هستند که جزو نیروهای آموزش‌دیده بیرون کشور و به نوعی معاند بودند.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه عفو گسترده اخیر نشان دهنده رأفت نظام جمهوری اسلامی ایران است گفت: نگاه رهبر انقلاب یک نگاه دلسوزانه نسبت به سرنوشت کشور، نظام و آینده جوان‌ها است.

وی ضمن مقایسه اقدامات مشابه در دیگر کشورها گفت: به عنوان مثال در چند سال گذشته در کشور ترکیه چنین اتفاقاتی افتاد و مسئولان آن چند هزار نفر از اساتید دانشگاه، قضات، سیاستمدارها، مردم عادی و کارمندان دولت را به حبس‌های سنگین محکوم کردند.

آقامیری ادامه داد: با این مقایسه می‌توان به وضوح دریافت که جمهوری اسلامی ایران از روی رأفت به مردم نگاه می‌کند. بدنه نظام به دنبال حل مشکلات مردم است و با نگاه عفو و بخشش نسبت به کسانی که خبط و خطایی می‌کنند مسیر جدیدی را در زندگی‌ پیش روی آنها می‌گذارد تا برای جامعه مؤثر باشند.

انتهای پیام/


برچسب ها: عفو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *