رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تاوارس: سپاهان، پرسپولیس یا فولاد در کسری از ثانیه بازیکن 2 میلیون دلاری می‌خرند

20:02 - 18 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۷۲۴۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شرایط ما به حدی سخت است که نتوان با دو جمله یا دو کلمه آن را توضیح بدهیم.

خبرگزاری میزان - ادسون تاوارس سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*پیروزی‌ سپاهان مقابل فولاد به این معنی است که پرسپولیس هم فردا با تمام توان مقابل ما بازی خواهد کرد تا با کسب حداکثر امتیاز از قافله عقب نماند. ما هم در شرایط بسیار سختی قرار داریم و باید در کار خود بسیار جدی باشیم.

*اگر دوست دارید پیش‌بینی کنیم باید یک گوی بگیریم تا شما خوش‌تان بیاید. هر بازی برای ما مشکل است و کار سختی می‌طلبد. زمان سختی برای باشگاه است اما تمام سعی و تلاش ما این است که راهی پیدا کنیم تا در لیگ برتر بمانیم. اطمینان دارم این اتفاق هم می‌افتد.

*شرایط ما به حدی سخت است که نتوان با دو جمله یا دو کلمه آن را توضیح بدهیم. زمانی که به آبادان آمدم، سعی کردم مشکلات سه خط میانی، دفاع و حمله را حل کنم. وقتی آمدم دو مهاجم یعنی طالب ریکانی و حسن بیت سعید جراحی کرده بودند.

*در واقع یک مهاجم صرف نداشتیم. توانستیم مشکل دفاعی را حل کنیم. تعداد گل‌های دریافتی ما در قیاس با نیم فصل اول کمتر شد اما در ادامه ر خط میانی به مشکل خوردیم. سعی کردیم این مشکل را به نوعی حل کنیم. تیم به قول معروف در حال طی کردن شرایط ایرانی‌اش بود.! بحث به خدمت گرفتن بازیکن در نفت آبادان کاملا متفاوت با آن چیزی است که در تیم‌هایی مثل سپاهان، پرسپولیس یا فولاد می‌گذرد. آن‌ها نشان داده‌اند در کسری از ثانیه و در کمترین زمان ممکن می توانند بازیکن 2 میلیون دلاری به خدمت بگیرند.

*خوشبختانه امید خالدی و سید فاخر تهامی از مصدومیت رها شده و هفته گذشته 2 جلسه با ما تمرین کردند اما در بازی فردا روی نیمکت نخواهند بود. البته روی این نفرات برای باز‌ی‌های آینده حساب خواهیم کرد. از زمانیکه من به صنعت نفت آمدم تاکنون نشده که به دلایل مصدومیت و سایر موارد بخواهم تیم را صد در صد در اختیار داشته باشم اما در هفته آینده صد درصد تیم را در اختیار خواهم داشت. می‌توانم در بحث بازیسازی و کارهای تاکتیکی روی همه نفرات حساب کنم.

*من نگفته‌ام که می‌خواهم فصل را در میانه جدول تمام کنم. برای من گرفتن یک امتیاز بالاتر از منطقه سقوط در انتهای لیگ سبب می‌شود خدا را شکر کنم. الان موضوع برای من این است که حریف نفت در هر بازی چه تیمی خواهد بود. تیمی که می‌جنگد، سقوط نخواهد کرد. هنوز هم در مقابل تیمی که گفتید، بازی نکرده‌ایم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *