رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عفو گسترده اخیر نقشه دشمن برای ایجاد فاصله میان مردم و نظام را خنثی کرد

13:36 - 18 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۷۲۰۷
دسته بندی: سیاست ، عمومی
قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین گفت: عفو اخیر دل خانواده‌های زیادی را شاد کرد و نقشه دشمن برای ایجاد فاصله میان ملت و نظام را به شكستی مفتضحانه كشاند.

علیرضا خجسته پور در گفت‌وگو با میزان، با تقدیر از تصمیم حكیمانه و پدرانه رهبر فرزانه انقلاب در عفو و تخفیف مجازات گسترده متهمان و محکومان اظهار کرد: در پی ابتكار قوه قضاییه و موافقت رهبر معظم انقلاب با این عفو گسترده، بسیاری از كسانیكه در اغتشاشات اخیر بازداشت شده بودند آزاد شدند و این اقدام مهم و انقلابی مورد تمجید بسیاری از شخصیت‌های سیاسی از گروه‌ها و جناح‌های مختلف قرار گرفت.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین افزود: رهبر معظم انقلاب با این نگاه پدرانه و مهربانانه بار دیگر رافت نظام اسلامی را به دنیا نشان دادند.

خجسته پور عنوان کرد: این عفو گسترده اخیر، در آستانه سالروز پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی دل خانواده‌های زیادی را شاد کرد و نقشه دشمن برای ایجاد فاصله میان ملت و نظام را به شكستی مفتضحانه كشاند.

وی خاطرنشان كرد: امیدوارم كسانیكه در پی این عفو گسترده آزاد شدند یا در مجازات آنها تخفیف داده شد قدر این آزادی را بدانند و فریب دشمنانی را كه برای نابود كردن این كشور قسم خورده و خواب تجزیه كردن ایران عزیز را می بییند نخورند.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین یادآور شد: همگی به یاد داشته باشیم كه اتحاد و همدلی رمز پیروزی انقلاب در همه عرصه ها در طی این چهل و اندی سال بوده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: عفو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *