میزبانی تهران از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور

12:40 - 18 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۷۱۱۹
رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور طی روزهای 24 لغایت 26 اسفندماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور طی روزهای 24 لغایت 26 اسفندماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.

بخشنامه برگزاری این مسابقات به شرح زیر است:

1-اوزان و شرایط سنی مسابقات :
الف ) اوزان (41تا 45) -48-51-55-60-65-71-80-92-110کیلوگرم.
ب) کشتی گیران رده سنی 11/10/1384 لغایت 11/10/1387 مجاز به شرکت در مسابقات می باشند و کشتی گیران متولد 10/10/1386 لغایت 11/10/1387 می بایست با گواهی پزشکی و رضایت نامه محضری ولی در مسابقات شرکت نمایند.
2- شرایط شرکت در مسابقات :
الف) هر استان می باید با یک تیم کامل در این مسابقات شرکت کند.
( لازم بذکر است فقط یک تیم در رده بندی تیمی قرار میگیرد و امتیازات تیم اصلی محاسبه می گردد.)
تبصره :لازم به یادآوری است که در مسابقات قهرمانی کشور با توجه به اینکه برخی از استان ها در بعضی از اوزان بیش از یک سهمیه دارند میبایست قبل از انجام مراسم قرعه کشی نفرات اصلی تیم خود ر ا معرفی نمایند و در رده بندی تیمی بر اساس نفرات مشخص شده امتیازات اعلام می گردد و سایر نفرات دارای سهمیه از استان های ذیربط در صورت کسب مقام ، امتیازی کسب نخواهند کرد.
3-کشتی گیرانی که مجوز حضور در رقابت های قهرمانی کشور را خواهند داشت به شرح زیر می باشند:
الف-) کشتی گیرانی که از سوی هیات های کشتی در قالب تیم استان ها ( 31 استان ) و مناطق آزاد اروند،کیش و قشم به مسابقات اعزام می شوند.
ب-) با توجه به قهرمانی تیم هیات کشتی استان مازندران در لیگ نوجوانان فرنگی ، یک تیم کامل از این باشگاه می تواند در این مسابقات شرکت نماید. )لیک منطقه ای نوجوانان (
ج-) سهمیه استان ها : خوزستان ( 6 سهمیه ) فارس ( 4 سهمیه ) سیستان وبلوچستان ( 3 سهمیه )
تبصره : 1
د-)اعضای تیم ملی کشتی در رقابت های جهانی ، نوجوانان سال 2022 ایتالیا ، مدال کسب کرده اند با توجه به شرایط سنی می توانند در مسابقات شرکت نمایند.
 ح-) اعضای تیم ملی در رقابت های آسیایی، نوجوانان 2022 قرقیزستان ، مدال کسب کرده اند با توجه به شرایط سنی می توانند در مسابقات شرکت نمایند.
4-) مسابقات در سه روز بر روی سه تشک برگزار خواهد شد.
5-) نحوه قرعه کشی و جدول مسابقات طبق ضوابط جاری اتحادیه جهانی کشتی خواهد بود.
6-)حضور تمامی نفرات واجد شرایط در این مسابقات الزامی است. در صورت عدم شرکت از چرخه انتخابی تیم ملی حذف خواهند شد.
تبصره 2: لازم بذکر است به جهت مقابله با پدیده وزن کم کردن در این رده سنی در هر زمان از برگزاری مسابقات به تشخیص کادر فنی از کشتی گیران وزن کشی به عمل خواهد آمد و در صورت اضافه وزن غیر متعارف علاوه بر حذف آن کشتی گیر ، مربیان استان مربوطه محروم و با هیات کشتی متخلف برخورد می گردد.
7-هیات های کشتی استان ها طبق جدول ذیل نسبت به معرفی مربیان تیم ها اقدام نمایند.(با توجه به فضای اسکان ، و رعایت نکات بهداشت می بایست ، نسبت به معرفی یکی از مربیان خود ، تحت عنوان " مربی و سرپرست اقدام نمایند.)

8- مدارک لازم:
الف-) اصل شناسنامه و کارت ملی ب-) کارت بیمه ورزشی معتبرکشتی ج-) معرفی نامه از هیات کشتی استان ذیربط دـ) کارت ملی کشتی یا ارائه مدارک ثبت نام دریافت کارت ملی کشتی ( کشتی گیران و مربیان ) . و-)ارائه تعهد نامه دوپینگ که می بایست هیات های کشتی استان ها نیز آنرا تایید نمایند الزامی است.د-) ارائه گواهی تحصیلی عکس دار .
* ذکر مهم و جدی : بدیهی است ارائه مدارک فوق الذکر و مخصوصا کارت ملی کشتی از سوی کلیه شرکت کنندگان (کشتی گیران و مربیان) الزامی بوده ، در غیر اینصورت از پذیرش و صدور آی دی کارت مسابقات آنها ، جلوگیری خواهد شد.
9- برنامه برگزاری مسابقات:

محل پذیرش ، و برگزاری مسابقات : تهران – خیابان فیاض بخش – ( ضلع شمالی پارک شهر )سالن ورزشی کشتی شهدای هفتم تیر
محل کلینیک مربیان و داوران : تهران – خیابان فیاض بخش – ( ضلع شمالی پارک شهر ) سالن ورزشی کشتی شهدای هفتم تیر
محل اسکان : تهران – خیابان فیاض بخش – ( ضلع شمالی پارک شهر )سالن ورزشی کشتی شهدای هفتم تیر- خوابگاه شهید اصغر منافی زاده
سر پرست مسابقات می تواند با توجه به روند اجرا و برگزاری رقابت ها ، تغییراتی در زمانبندی مسابقات مذکور ایجاد نماید. در صورت تغییر محل برگزاری مسابقات و محل اسکان متعاقبا اعلام خواهد شد.


10- سایر موارد:
الف-اسکان و تغذیه تیم ها ، داوران ، جدول نویسان و عوامل اجرایی مسابقات بعهده (میزبان) خواهد بود .مسئول هماهنگی : متعاقبا اعلام می گردد.
ب-) با توجه به محدودیت فضای اسکان، ضرورت دارد تیم‌ها از آوردن همراه جداَ خودداری نمایند.
ج-) حضور مربیان در کلینیک مربیگری الزامی بوده و از فعالیت مربیانی که در این کلینیک حضور نداشته باشند به عنوان کوچینگ جلوگیری خواهد شد.
د -) کلیه استان‌ها به منظور دریافت آیدی کارت می‌بایست نسبت به تهیه یک جدول از اطلاعات اعضای تیم های خود(طبق جدول ذیل) در قالب فایلWord و ارسال آن حداکثر تا تاریخ 14/12/1401 به پست الکترونیکی فدراسیون(به آدرسkoshti.iran@gmail.com) اقدام نمایند.

ز-) سرپرستان تیم های شرکت کننده در مسابقات موظفند اصل مدارک کشتی گیران را از ساعت15:30 لغایت17:00 روز پذیرش جهت کنترل و ثبت نام به دبیرخانه فنی مسابقات تحویل نمایند.

انتهای پیام/


برچسب ها: فدراسیون کشتی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *