رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دادستان‌ چهارمحال و بختیاری: حفاظت از ایتام و نیازمندان در برابر آسیب‌های اجتماعی از وظایف دادستان‌هاست

12:48 - 18 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۷۰۹۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
همایش حمایت اجتماعی-قضایی از نیازمندان در چهارمحال و بختیاری با حضور دادستان‌های سراسر استان برگزار شد.

خبرگزاری میزان- همایش حمایت اجتماعی-قضایی از نیازمندان در چهارمحال و بختیاری با حضور دادستان‌های سراسر استان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) و کارکنان این نهاد خدوم، جمعی از کارمندان اداری و قضایی دادگستری استان، مسئولان آموزش و پرورش و تعدادی از مددکاران در محل اداره کل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

عبدالرضا علی‌محمدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری در این همایش که به منظور حمایت از نیازمندان و ارائه خدمات به مددجویان برگزار شد، گفت: حفاظت از ایتام و نیازمندان در برابر آسیب‌های اجتماعی از وظایف خطیر و مهم دادستان‌هاست.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری افزود: لازم است دادستان‌ها کما فی‌السابق به وظایف و تکالیف قانونی خود نسبت به مصلحت عالیه ایتام توجه داشته باشند.

علی‌محمدی ضمن تشکر از اقدامات شایسته‌ی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: مجموعه‌ دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در جهت هم‌افزایی و تعامل بیشتر با این اداره کل، همچون گذشته تمام تلاش خود را در خصوص حمایت‌های قضایی، اجتماعی و فرهنگی از مددجویان به کار می‌بندد.

همایش ملی «حمایت اجتماعی و قضایی از نیازمندان» با حضور رئیس قوه قضاییه، دادستان کل کشور، رئیس و اعضای هیئت امنای کمیته امداد و رئیس کمیته امداد در دفتر مرکزی این نهاد برگزار شد که در این مراسم از تعدادی از نخبگان تحت حمایت و مددکاران تجلیل شد

تفاهم‌نامه حمایت اجتماعی- قضایی از نیازمندان، بین دادستان کل کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه معاضدت و مشاوره‌های قضایی، رسیدگی به پرونده‌های مددجویی، تنظیم لوایح و خدمات حقوقی منعقد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *