دستور دادستان قزوین برای حمایت قانونی از واحدهای تولیدی صرفه جو در بحث حامل‌های انرژی

11:29 - 18 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۶۹۵۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان قزوین طی مکاتبه‌ای با اداره کل امور مالیاتی و شرکت‌های خدمات رسان استان خواستار استفاده از ارفاقات و تخفیفات قانونی برای واحدهای تولیدی شد که در بحث صرفه جویی و استفاده از حامل‌های انرژی، همکاری لازم با تصمیمات استانی را داشتند.

خبرگزاری میزان- حسین رجبی طی مکاتبه ای با اداره کل امور مالیاتی و شرکت های خدمات رسان استان قزوین خواستار استفاده از ارفاقات و تخفیفات قانونی برای واحدهای تولیدی شد که در بحث صرفه جویی و استفاده از حامل های انرژی با تصمیمات استانی همکاری لازم را داشتند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: با آغاز فصل سرما و افزایش برودت هوا و در راستای پیشگیری از افت فشار گاز در بخش خانگی و شهری، گاز واحدهای تولیدی طی برنامه زمانبندی قطع شد و این واحدهای تولیدی و صنعتی با این تصمیم استانی همکاری لازم را داشتند و در این شرایط حقوق کارگران را نیز علیرغم تعطیلی پرداخت کردند.

وی افزود: از آنجایی که حمایت همه جانبه از بخش صنعت در دستور کار تمامی دستگاه ها و نهادها قرار دارد؛ طی مکاتبه ای به اداره کل امور مالیاتی و شرکت های خدمات رسان استان اعلام شد که شرکت هایی که در بحث صرفه جویی حامل های انرژی همکاری داشتند از حمایت های قانونی بهرمند شوند.

رجبی خاطرنشان کرد: بر این اساس واحدهای تولیدی موردنظر در محاسبه و اخذ عوارض مالیاتی و همچنین پرداخت هزینه های آب، برق و گاز از حمایت های قانونی در قالب ارفاقات، تخفیفات و یا تقسیط هزینه ها استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری قزوین

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *