رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رحمتی: سال بعد حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت/ بعد از بازی با پرسپولیس تمام نکات را به بازیکنان گوشزد کردیم

20:36 - 17 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۵۶۵۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تعداد زیادی از بازیکنان ما قراردادشان تمام شده و از الان باید به فکر سال بعد باشیم و مطمئنا اگر این تیم حفظ شود.

خبرگزاری میزان - سیدمهدی رحمتی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مس رفسنجان، اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*مس از تیم های خوب لیگ امسال است که کادرفنی خوبی هم دارد و به لحاظ امتیازی در جدول در کنار هم هستیم. البته مهم برای ما از این جهت است که در اراک بازی می‌کنیم و باید تمام انرژی و توانمان را داشته باشیم تا ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم.

*3 امتیاز این بازی خیلی به ما کمک می کند تا جایگاه بهتری در جدول داشته باشیم.

*هفته گذشته بعد از بازی با پرسپولیس تمام نکات مهم را به بازیکنان گوشزد کرده ایم و خوشبختانه بازیکنان ما به یکدلی کامل رسیده اند و از حساسیت بازی با مس باخبر هستند در نهایت امیدواریم سه امتیاز حساس بازی را در اراک کسب کنیم.

*جوانان ما واقعاً خیلی بالاتر و فراتر از حد انتظار ظاهر شده اند و به شخصه اعتقاد دارم که آینده تیم ملی فوتبال ایران در تیم آلومینیوم اراک است.

*تعداد زیادی از بازیکنان ما قراردادشان تمام شده و از الان باید به فکر سال بعد باشیم و مطمئنا اگر این تیم حفظ شود، سال بعد حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

انتهای پیام/


برچسب ها: فوتبال لیگ برتر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *