رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دادستان عمومی و انقلاب رودبار جنوب در راستای حفظ و حراست از حقوق عامه از داروخانه های این استان بازدید کرد

13:45 - 17 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۵۴۰۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
دادستان عمومی و انقلاب رودبار جنوب استان کرمان در راستای حفظ و حراست از حقوق عامه از داروخانه های سطح شهر رودبار جنوب بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - حامد عمرانی با همراهی رئیس شبکه بهداشت شهرستان در راستای حفظ و حراست از حقوق عامه از داروخانه های سطح شهر رودبار جنوب بازدید و با تاکید بر ضرورت رعایت حقوق مردم در داروخانه ها ، اظهار کرد: طبق دستورالعمل دانشگاه علوم پزشکی چنانچه داروخانه ای مسئول فنی نداشته باشد و یا مسئول فنی در داروخانه حضور نداشته باشد حق فعالیت ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب رودبار جنوب گفت: در همین راستا به مسئولان یکی از داروخانه های سطح شهر که فاقد مسئول فنی بود، تذکر جدی داده شد و در صورت تکرار نقض موارد قانونی ، برخورد قانونی لازم با متخلفین صورت خواهد پذیرفت.

وی ضمن تشکر از جامعه پزشکی و اظهار کرد:حقوق عمومی مردم خط قرمز دستگاه قضایی است و هرجا احساس شود این حقوق در معرض تضییع است دادستانی به عنوان مدعی العموم حق ورود و پیگیری برای حراست از حقوق عامه را برای خود محفوظ می داند.

گفتنی است در این بازدید دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبارجنوب نکات لازم الرعایه قانونی که داروخانه ها باید رعایت کنند، را برای آنها بیان کرد و به شنیدن مشکلات و درد دل مردم حاضر در داروخانه ها پرداخت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *