سازش در یک پرونده بیش از 2 میلیارد تومانی در شعبه 6 شورای حل اختلاف سمیرم استان اصفهان

10:00 - 17 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۴۷۹۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان گفت: یک پرونده مالی به ارزش بیش از 2 میلیارد و 800 میلیون تومان در شعبه 6 شورای حل اختلاف سمیرم به سازش ختم شد.

بهرامیان در گفت‌وگو با میزان، از سازش در یک پرونده اختلاف مالی به ارزش بیش از 2 میلیارد و 800 میلیون تومان خبر داد و گفت: افزایش صلح و سازش در شورا‌های حل اختلاف از عوامل مهم کاهش اطاله دادرسی در دادگاه‌ها است.

بهرامیان عنوان کرد: این پرونده اختلاف مالی برای اصلاح ذات البین به شعبه 6 شورای حل اختلاف واقع در شهرستان سیمرم در استان اصفهان ارجاع شد که با تلاش و مذاکرات اعضای این شعبه، طرفین به سازش رسیدند و مانع از طرح این اختلاف در دادگاه شد.

بیشتر بخو.انید:

سازش در یک پرونده ۲۰ میلیارد تومانی با وساطت شورای حل اختلاف زندانی اصفهان

وی با تاکید بر اینکه رسالت اصلی شورا‌های حل اختلاف اصلاح ذات البین است بیان داشت: رفع ریشه‌ای اختلافات، و سازش طرفین پرونده ها با رضایت قلبی باعث از بین رفتن کینه ها اثرات و اجتماعی مؤثری خواهد داشت.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان ضمن تشکر از اعضای شعبه 6 شورای حل اختلاف سمیرم افزود: تلاش‌های مستمر و دلسوزانه اعضا و کارکنان این شبعه در امر اصلاح ذات البین مانع از ورود پرونده به دستگاه قضایی و تشکیل پرونده های متعدد شد و از اطاله دادرسی جلوگیری شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: سازش سمیرم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *