مراغه چیان: برد مقابل مس از نان شب واجب‌تر بود/ آجورلو استقلال را با کوهی از مشکلات رها کرد

0:30 - 18 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۴۶۰۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال با توجه به عملکردی که در ۲ بازی گذشته از خود نشان داده است در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان محکوم به برد است.

سعید مراغه چیان در گفت‌وگو با میزان، درباره برتری استقلال مقابل مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی خوبی بود؛ تمام بازیکنان تلاششان را کردند و خداراشکر یک پیروزی مهم را به دست آوردیم. ۳ امتیاز دیدار با مس از نان شب واجب‌تر بود، زیرا با این پیروزی خوشبختانه به یک قدمی صدر رسیدیم و در ادامه تنها اراده بازیکنان می‌تواند استقلال را سربلند کند.

وی افزود: علیرضا رضایی دروازه‌بان آینده‌داری است، اما باید روی خودش کار کند و به آمادگی کامل برسد. نوع بازی او مقابل مس کرمان نشان داد که هنوز به آن پختگی لازم نرسیده و باید متوجه شود که پیراهن چه باشگاهی را بر تن کرده و با توجه به آن تمرینات خود را بیشتر کند تا به پختگی لازم برسد. اشتباهاتی که رضایی انجام داد در ادامه دیگر قابل چشم پوشی نیست و باید تجربیات خود را بازی به بازی بیشتر کند. استقلال تیم دروازه‌بان پرورب است و باید در حد لباس دروازه‌بانی استقلال که زمانی بر تن بزرگان بوده ظاهر شود.

*کادرفنی مس می‌خواست با جنگ روانی، تمرکز استقلال را بر هم بزند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه گفت: مس کرمان در این بازی خوب ظاهر شد، اما شایسته پیروزی نبود، زیرا استقلال از لحاظ فنی بسیار برتر نشان داد. مس کرمان تیم خوب و قابل احترامی است، اما کادرفنی این تیم مقابل استقلال غیرحرفه‌ای کار کردند و به نوعی خواستند از نقطه ضعف ساپینتو استفاده کنند. اینکه ساپینتو زود از کوره در می‌رود از کسی پنهان نیست و از نظر من کادرفنی مس خواستند با جنگ روانی، تمرکز تیم استقلال را بر هم بزنند و در کارشان هم موفق بودند و باعث شدند ساپینتو اخراج شود. متاسفانه فوتبال ایران در این فصل حواشی زیادی داشته است.

مراغه چیان در رابطه با عملکرد باشگاه استقلال تصریح کرد: اینکه فتح‌الله‌زاده مدیر بادانش و کارنامه‌دار فوتبال ایران است بر کسی پوشیده نیست، اما متاسفانه مدیران گذشته امثال آجورلو مشکلاتی را به بار آوردند و تیم را در تنگنا قرار دادند. باید به فتح‌الله‌زاده فرصت بدهیم تا این مشکلات را حل کند. تمام پیشکسوتان علی‌الخصوص هواداران باشگاه استقلال به او ایمان دارند و مطمئنا در آینده، فتح‌الله‌زاده استقلال را به جایگاه واقعی‌اش خواهد رساند. آجورلو متاسفانه همه‌ی هواداران را فریب داد.

*آجورلو هیچ پاسخی برای اتهامات نداشت

وی ادامه داد: چند وقت گذشته آجورلو برای ارائه توضیحاتی روی برنامه زنده رفت، اما متأسفانه به همه چیز پرداخت به جز مسائلی که باید به آن اشاره می‌کرد. او در تمام صحبت‌های خود یک دفتر دستش گرفته بود و هر سوالی ازش می‌شد آن را نشان می‌داد این یک نوع بی احترامی به هواداران است. آجورلو از اتهاماتی که در مورد نوع قرارداد‌ها، کمپ، بدهی‌ها و... شده است؛ کدام را شفاف پاسخ داد؟ عجیب است که او مقابل چشم مخاطبان می‌گوید که من صلاح می‌دانم که مثلا فلانی ماشین بگیرد و یا یک ماه در هتل بخورد و بخوابد. مگر این امکانات را از جیب خودتان می‌دهید؟ این بذل و بخشش‌هایتان جزو اموال باشگاه استقلال بوده که مثل گوشت قربانی آن را پخش کرده‌اید. حرف و درد و دل هواداران این است که آجورلو که آخرین تجارب دوران مدیریتی‌شان در استیل آذین و تراکتور مشخص است؛ چرا به استقلال آمد و چه شد که استقلال را با کوهی از مشکلات رها کرد.

مراغه چیان در پایان در خصوص دیدار بعدی استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: استقلال با توجه به عملکردی که در ۲ بازی گذشته از خود نشان داده است در این بازی محکوم به برد است تا زحماتشان برای رسیدن به صدر هدر نرود. درست است نفت مسجدسلیمان قعر جدول است، اما نباید آن‌ها را دست کم بگیرند، زیرا اینگونه تیم‌ها مقابل تیم‌های بالای جدول با قدرت ظاهر می‌شوند، زیرا برای بقا در لیگ به برد نیاز دارند. شاگردان ساپینتو در آزادی شانس زیادی برای پیروزی دارند. هواداران فوتبال در این مدت بسیار سختی کشیدند، زیرا از حضور در ورزشگاه‌ها محروم بودند. امیدوارم این درصد‌ها از بین برود و هواداران بتوانند با حضور کامل در ورزشگاه جذابیت بازی را دوچندان کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *