صفایی: می‌جنگیم تا سایپا را در لیگ نگه‌داریم/ عادل غلامی می‌توانست همچنان بازی کند

7:45 - 17 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۴۴۹۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
پشت خط‌زن تیم والیبال سایپا گفت: شان و شخصیت باشگاه سایپا به گونه‌ای نیست که در قعر جدول باشد.

رضا صفایی در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست سایپا مقابل گیتی‌پسند اصفهان در دیداری از هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال، اظهار داشت: در نیم فصل اول سعی کردم کنار امیر حسینی باشم و به همراه او تیمی را در لیگ یک با نام نصر امید تشکیل دادیم که خوشبختانه این تیم موفق شده به عنوان یکی از مقتدرترین تیم‌‌ها به مرحله پلی‌آف صعود کند. ۲ ماه پیش از آغاز نیم فصل دوم تمریناتم را شروع کردم و خدا رو شکر توانستم خودم را به حد مطلوبی از آمادگی برسانم و رفته رفته به فرم ایده‌آل می رسم تا ان‌شالله در مرحله پلی‌آف بتوانیم بردهای خوبی کسب کنیم و سایپا را در لیگ نگه داریم.

پشت خط‌زن باتجربه سایپا با ابراز ناراحتی از جایگاه این تیم در فصل جاری، گفت: خیلی خوشحالم که پس از وقفه چند ماه دوباره پیراهن تیم سایپا را به تن می‌کنم، اما واقعا از وضعیت سایپا در جدول ناراحتم. شان و شخصیت باشگاه سایپا به گونه‌ای نیست که در قعر جدول باشد، البته نباید این موضوع را فراموش کنیم که واقعا تیم جوانی هستیم. علاوه بر این بازیکنان باتجربه‌ای مانند عادل غلامی چند هفته پیش خداحافظی کرد و عبدالرضا علیزاده را هم چند وقتی است به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. در بازی با گیتی‌پسند هم چند بازیکن از جمله شیبانی سرما خورده بودند.

وی افزود: باتوجه به اینکه پیروزی در بازی‌های پایانی دور مقدماتی تاثیری در جایگاه‌مان در پایان دور مقدماتی ندارد، برد و باخت در ۲ بازی آخرمان زیاد اهمیتی ندارد و برنامه اصلی‌مان اینست که با درایت کادرفتی و پیروزی در بازی‌های پلی‌آف در لیگ برتر بمانیم.

صفایی در پایان درخصوص خداحافظی عادل غلامی در اواسط لیگ، گفت: خیلی حیف است که رفته رفته بازیکنان نسل طلایی والیبال ایران به سال‌های آخر بازی خود می‌رسند، اما واقعا بازیکنانی در حد و اندازه عادل غلامی را در لیگ برتر کم داریم. با شناختی که از عادل غلامی داشتم او در همین فصل هم از آمادگی خوبی برخوردار بود و می توانست همچنان بازی کند، اما قطعا شرایط به گونه‌ای بوده که چنین تصمیمی گرفته است و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *