رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تشکیل کارگروه اجرایی کردن فرمان عفو رهبر معظم انقلاب به دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی

21:38 - 16 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۴۴۲۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از تشکیل کارگروه اجرای فرمان عفو مقام معظم رهبری در دستگاه قضایی استان خبر داد.

خبرگزاری میزان-ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از تشکیل کارگروه اجرای فرمان عفو مقام معظم رهبری در دستگاه قضایی استان خبر داد.

عتباتی گفت: پس از صدور فرمان عفو حکیمانه مقام معظم رهبری در خصوص متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر فورا کارگروهی در دستگاه قضایی استان تشکیل شد تا افرادی که مشمول این عنایت رهبر معظم انقلاب هستند شناسایی و جهت بهره‌مندی معرفی شوند.

رئیس کل دادگستری استان افزود: در ترکیب این کارگروه مدیران قضایی و روسای زندانهای استان حضور دارند و تاکید شده است در سریعترین زمان ممکن نسبت اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب اقدام نمایند و افراد واجد شرایط را معرفی تا کسانی که در زندان هستند آزاد و غیر زندانی‌ها هم از این رافت اسلامی بهره مند شوند.

عتباتی با اشاره به فرمان حکیمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری گفت: این تصمیم رهبر معظم انقلاب تمام حربه ها و نقشه های دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب کرد و همدلی و وحدت را در بین اقشار مختلف مردم به نمایش گذاشت و مانند همیشه دشمن را ناکام گذاشت.

رئیس کل دادگستری استان تدبیر ریاست قوه قضائیه هم در پیشنهاد این عفو ویژه و بی سابقه را بسیار ارزشمند وهوشمندانه دانست و گفت این تدابیر ارزشمند موجب وحدت ملی و همدلی بیشتر مردم خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: عتباتی فرمان عفو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *