جلسه شورای مرجع ملی كنوانسيون مبارزه فساد با حضور وزير دادگستری برگزار شد

15:20 - 16 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۳۸۳۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جلسه شورای مرجع ملی كنوانسيون مبارزه با فساد با حضور وزير دادگستری و نمايندگان دستگاه‌های عضو برگزار شد.

خبرگزاری میزان- جلسه شورای مرجع ملی كنوانسيون مبارزه با فساد با حضور وزير دادگستری و نمايندگان دستگاه‌های عضو برگزار شد.

امين حسين رحيمی، وزير دادگستری در اين نشست كه با محوريت ارائه گزارش برگزاری جلسات بازديد كشوری كنوانسيون مبارزه با فساد تحت عنوان سازوكار مرور، موضوع استفاده از ظرفيت بند 6 ماده 44 كنوانسيون برای استرداد مجرمين و بررسی لايحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ايران به آكادمی بين‌المللی مبارزه با فساد برگزار شد، با تبريك فرارسيدن دهه فجر انقلاب اسلامی و اعياد ماه رجب، از دست‌اندركاران برگزاری سازوكار مرور تشكر و بر تكميل و ارائه گزارش نهايی تا حصول نتيجه تاكيد كرد.

سيدعلی كاظمی دبير مرجع ملي كنوانسيون مبارزه با فساد نيز در اين نشست، با اشاره به برگزاری موفق سازوكار مرور، تبيين و ارزيابی اقدامات دستگاه‌ها و بخش های مختلف كشور در فرايند مبارزه با فساد را آغازی برای تلاش، هم‌افزايی و هماهنگی بيشتر در اين زمينه برشمرد.

در ادامه اين نشست موضوع استفاده از ظرفيت بند 6 ماده 44 كنوانسيون براي استرداد مجرمين و بررسي لايحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ايران به آكادمي بين‌المللی مبارزه با فساد توسط حاضرين به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

جلسه ملاقات مردمی وزير دادگستری برگزار شد

امين حسين رحيمی صبح امروز يكشنبه 16 بهمن 1401 در قالب ملاقات مردمی، ميزبان تعدادی از هموطنان بود.

وزير دادگستريی در اين ملاقات‌ها كه به مناسبت ايام الله دهه فجر برگزار شد، با 8 نفر از مراجعين به صورت چهره به چهره ديدار و ضمن بررسی مسائل مطروحه و مشكلات شان، دستوراتی را صادر و راهنمايی های لازم را ارائه کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *