رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سازش در یک پرونده 20 میلیارد تومانی با وساطت شورای حل اختلاف زندانی اصفهان

14:31 - 16 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۳۸۲۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس توسعه حل اختلاف استان اصفهان از صلح و سازش در پرونده 20 میلیارد تومانی و آزادی پیرمرد زندانی پس از چندین سال، با وساطت شعبه 50 شورای حل اختلاف زندان اصفهان خبر داد.

حمید بهرامیان در گفت‌وگو با میزان، از صلح و سازش در پرونده 20 میلیارد تومانی و آزادی پیرمرد زندانی پس از چندین سال، با وساطت شعبه 50 شورای حل اختلاف زندان اصفهان خبر داد.

رئیس توسعه حل اختلاف استان اصفهان گفت: با مساعی و تلاش اعضا و کارکنان شعبه 50 شورای حل اختلاف مستقر در زندان استان اصفهان به رضایت و توافق شاکی در پرونده دارای بدهی مالی به ارزش 20 میلیارد تومان مصالحه ایجاد شد و محکوم علیه که پیرمردی مسن بود پس از چندین سال از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

  بهرامیان در ادامه افزود: با عنایت به وظیفه خطیر اعضای شوراهای حل اختلاف در راستای کاهش جمعیت کیفری زندانیان و افزایش صلح و سازش، شعبه 50 شورای حل اختلاف لنجان مستقر در زندان استان اصفهان وارد مذاکرات و گفت‌وگو با شاکی نامبرده گردید که خوشبختانه موفق شدند با استعانت از خداوند متعال موجبات آزادی پیرمرد مسن از زندان را فراهم کنند و پرونده با صدور گزارش اصلاحی مختومه شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: حل اختلاف سازش

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *