عبدی: اشتباهات داوری کمر پرسپولیس را شکسته/ امیدوارم پریرا گره گلزنی پرسپولیس را باز کند

13:36 - 16 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۳۷۷۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم در بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان دیگر اشتباهات داوری وجود نداشته باشد.

بهادر عبدی در گفت‌وگو با میزان، درباره ناکامی تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل تیم‌های فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک اظهار داشت: بازی با آلومینیوم که از نظر فنی خوب از آب درنیامد، اما از نظر داوری ثابت شد که حق مسلم پرسپولیس را در این دیدار خوردند. دیدارهای اخیر پرسپولیس تحت تاثیر اشتباهات داوری رقم خورد و بعد از اینکه بازی تمام می‌شود، رئیس کمیته داوران تصمیمات داور را اشتباه اعلام می‌کند؛ این اظهارات بعد از بازی دیگر فایده‌ای ندارد.

وی افزود: در صحنه اخراج علیرضا بیرانوند هم قطعاً قبلش آفساید بود که داور خودش را به ندیدن زد و این صحنه کمر پرسپولیس را شکست. چطور ممکن است در 2 بازی پشت سر هم تصمیمات داوری به ضرر پرسپولیس رخ دهد؟ معلوم است اتفاقاتی بر علیه این تیم در جریان است که نمی‌خواهند پرسپولیس نتیجه بگیرد.

*روش بازی پرسپولیس در فوتبال ایران بی‌نظیر است

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه پرسپولیس فوتبال رو به جلویی ارائه می‌دهد، عنوان کرد: پرسپولیس از خط دروازه تا خط حمله بازی تاکتیکی و فنی را انجام می‌دهد. هافبک‌های وسط سایر تیم‌ها اندازه بیرانوند در پاس دادن دقیق نیستند و روش مدرن را در بازی از خود نشان می‌دهد. بیرانوند در بازیسازی بسیار قدرتمند است و پاس‌های صحیح و خوبی را برای خط حمله ارسال می‌کند. روش بازی که پرسپولیس ارائه می‌دهد در فوتبال ایران بی‌نظیر است و سطح بالایی دارد. به طور حتم این تیم باکیفیت لیگ برتر ایران را نمی‌شود از کار انداخت و دوباره پرسپولیس با انگیزه مضاعف و جنگندگی در هفته‌های آینده به مصاف حریفانش خواهد رفت.

پیشکسوت فوتبال در خصوص دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته نوزدهم لیگ برتر تصریح کرد: قطعاً بازی در آبادان مقابل صنعت نفت دیدار راحتی برای پرسپولیس نخواهد بود. با اینکه این تیم در رده پایین جدول لیگ برتر قرار دارد، اما با حضور بازیکنان جوان و کم تجربه، فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذارند. صنعت نفت هیچگاه ضد فوتبال بازی نکرده و بهترین عملکرد را در تمام ادوار خود داشته است.

*مصاف با صنعت نفت در آبادان برای هر تیمی سخت است

وی ادامه داد: صنعت نفت در بازی‌های اخیر بعد از حضور مربی خارجی فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذارد و بسیار فنی هستند که مصاف با آنها برای هر تیمی سخت است. امیدوارم در دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان دیگر اشتباهات داوری وجود نداشته باشد که بعد از بازی افشاریان بیایید و عنوان کند که تصمیمات داور این دیدار نادرست بوده است و دیگر کاری نشود کرد!

عبدی درباره جذب پریرا مهاجم جدید پرسپولیس خاطرنشان کرد: این فوروارد برزیلی رزومه بسیار خوبی دارد و شک نکنید که این بازیکن با آنالیزهای گل‌محمدی وارد تیم فوتبال پرسپولیس شده است. این بازیکن قبل از پیوستن به پرسپولیس از لحاظ آمادگی در شرایط عالی به سر می‌برد و امیدوارم در دیدار با صنعت نفت در خدمت تیم باشد و گره گلزنی پرسپولیس را باز کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *