فرهادیان: انتخابات بیلیارد بعد از عید برگزار می‌شود/ عدم تایید صلاحیت هاشم‌کندی خارج از حوزه وزارت ورزش بود

8:45 - 17 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۳۷۵۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها گفت: تلاش‌های هاشم‌کندی بر کسی پوشیده نیست، اما قوانین هم جای خودش را دارد.

آرش فرهادیان در گفت‌وگو با میزان، در مورد عدم اعلام زمان برگزاری انتخابات فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس با وجود مشخص شدن کاندیداهای تایید صلاحیت شده، اظهار داشت: هیچگاه حتی از زمان سازمان تربیت بدنی و سپس در دوره‌های قبلی وزارت ورزش و جوانان تاکنون‌ با این حجم از مجامع انتخاباتی فدراسیون‌های مختلف روبرو نبودیم که خوشبختانه با یک‌ برنامه منظم زمان دقیق برگزاری انتخابات فدراسیون‌های مختلف پیش از عید نوروز اعلام شده و انتخابات مابقی فدراسیون‌ها در سال ۱۴۰۲ برگزار خواهند شد.

وی ادامه داد: امکان این که همه مجامع انتخاباتی را در ۲ ماه بهمن و اسفند برگزار کنیم، نبود و به همین خاطر فعلا تصمیم گرفته شد انتخابات فدراسیون‌هایی که از زمان اداره آن‌ها به صورت سرپرستی زمان زیادی می‌گذرد یا اینکه در صورت عدم برگزاری انتخابات با فدراسیون‌های جهانی خود دچار مشکل می‌شوند را در اولویت قرار دهیم. طبق برنامه انتخابات فدراسیون بیلیارد بعد از عید برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در واکنش به عدم تایید صلاحیت رسول هاشم‌کندی برای حضور در انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری، تصریح کرد: خود هاشم‌کندی هم کاملا در جریان است که چقدر تلاش کردیم تا حقی از وی ضایع نشود و برای آنکه بتواند تاییدیه‌های لازم را گردآوری کند به او زمان دادیم. عدم تایید صلاحیت هاشم‌کندی خارج از حوزه اختیارات وزارت ورزش بود و واقعا هر کاری که لازم بود انجام دادیم.

وی افزود: هاشم‌کندی در ابتدا نامه‌ای از کمیته ملی المپیک آورد که در آن تایید شده بود وی در یک بازه زمانی مشخص سرمربی تیم ملی بوده است. پس از چند روز نامه دیگری از کمیته ملی المپیک به دست‌مان رسید که در آن‌ سرمربیگری هاشم‌کندی تاییده نشده بود. پس از نامه دوم وی از ما خواست که زمان بدهیم تا او نامه تایید از کمیته ملی المپیک را بیاورد، اما تاکنون هیچ نامه‌ای از سمت هاشم‌کندی به دست‌مان نرسیده است و به همین خاطر مجبور شدیم اسامی نهایی را طبق قانون در آخرین لحظات اعلام کنیم‌ تا انتخابات به تاخیر نیفتد.

فرهادیان در پایان خاطرنشان کرد: انتخابات بر اساس قانون برگزار می‌شود و ما هم مجبوریم بر مبنای مستندات تصمیم‌گیری کنیم. تلاش‌های هاشم‌کندی بر کسی پوشیده نیست، اما قوانین هم جای خودش را دارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *