رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مهاجم برزیلی پرسپولیس: گل‌های کلیدی در فینال پائولیستا زدم/ بازی با سانتوس همیشه خاص بود

8:50 - 16 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۳۵۰۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم برزیلی تیم پرسپولیس گفت: هروقت بتوانم بازی‌های تیم پالمیراس برزیل را تماشا می‌‌کنم.

خبرگزاری میزان - لئاندرو پریرا، مهاجم جدید و خارجی تیم پرسپولیس در مصاحبه اختصاصی با NOSSO PALESTRA درباره روزهای خوبش در تیم پالمیراس و گلزنی به رقیب سنتی این تیم در برزیل صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*با زدن گل های تعیین کننده در بازی های کلاسیک معروف بودم. واقعا سانتوس حریف بزرگ ما در آن دوره بود. چند بازی مهم مقابل آنها انجام دادیم که تیم قدرتمندی هم داشتند. بازی مقابل سانتوس همیشه سلیقه خاصی داشت، انگیزه متفاوتی داشتیم.

*دوره بسیار مهمی از دوران حرفه‌ای من بود. پالمیراس سال قبل از سقوط فرار کرد و تغییرات عمده‌ای در ترکیب بازیکنان انجام داد. بلافاصله به فینال پائولیستائو رسیدیم و تیم شروع به قدرت گرفتن کرد. من واقعاً در آن رقابت گل‌های کلیدی زدم. مهمترین آنها در آلیانز پارک، در آخرین مرحله مسابقات بودند. متأسفانه بازی دوم مقابل سانتوس را در ضربات پنالتی باختیم و در نهایت نایب قهرمان شدیم. ما واقعاً این عنوان را می خواستیم.

*رفتنم به کلوب بروژ و بازگشتم به تیم برازیلیرائو و لیگ برزیل خیلی ناگهانی بود. واقعاً می خواستم برگردم. عنوان Brasileirão 2016 بسیار خاص بود. همه این دستاورد را می خواستند. همه به دنبال کسب عنوان گرد هم آمدند. در درون ما متمرکز بودیم و می‌دانستیم که کسی آن را از ما نخواهد گرفت. این ما را خیلی قوی کرد. من دوباره برای رسیدن به اهداف مهم کمک کردم. وقتی این عنوان محقق شد، هواداران احساس شادی و نشاط داشتند.

*پالمیراس واقعاً قدرتمند و ریشه‌دار است. این باشگاه در سال های اخیر هر عنوان ممکن را به دست آورده است. هر وقت بتوانم بازی هایش را تماشا می کنم. من علاقه زیادی به پالمیراس دارم و هواداران پالمیراس با من فوق العاده هستند. آنها همیشه چه در شبکه های اجتماعی و چه در خیابان به من محبت دارند. آنها همیشه لحظات خوبی را به یاد می آورند که من در باشگاه زندگی کردم. من طرفداران پالمیراس هستم و پالمیراس را تا آخر عمر در قلبم نگه می‌دارم.

انتهای پیام/


برچسب ها: پرسپولیس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *