اختلال گسترده در بخش ریلی انگلیس در پی اعتصاب راهبران قطار

15:52 - 14 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۲۰۵۷
راهبران قطار دومین اعتصاب خود را در اعتراض به دستمزدهای کم در چند روز اخیر برگزار کردند.

خبرگزاری میزان - مسافران راه‌آهن در سراسر انگلیس امروز برای سفر با مشکلاتی مواجه شدند، زیرا راهبران قطار دومین اعتصاب خود را در اعتراض به دستمزدهای کم در چند روز اخیر برگزار کردند که جدیدترین مورد از موج اقدامات اعتصابی این کشور به حساب می‌آید.

به گزارش رسانه‌های انگلیسی، میلیون‌ها نفر در انگلیس مجبور شده‌اند برنامه‌های سفر جایگزین داشته باشند یا از خانه کار کنند، زیرا اکثر شرکت‌های ریلی اعلام کرده‌اند که خدمات‌رسانی نخواهند کرد.

ایستگاه‌های راه‌آهن مرکزی لندن مانند ایستگاه «یوستون» تقریباً خالی از مسافر بودند و دیگر مراکز راه‌آهن در سایر نقاط انگلیس نیز شاهد چنین صحنه‌ای بودند.

در ادامه اعتصاب روز چهارشنبه، اعضای اتحادیه راهبران قطار و اتحادیه راه آهن، دریانوردی و حمل و نقل (RMT) انگلیس دوباره در یک مناقشه طولانی مدت بر سر حقوق و شرایط کاری دست از کار کشیدند.

در پی ادامه اعتصاب‌ها در انگلیس، ده‌ها هزار پرستار که در ماه دسامبر اعتصاب‌های بی‌سابقه‌ای را آغاز کردند، روز دوشنبه دوباره دست از کار خواهند کشید.

«ریشی سوناک»، نخست وزیر انگلیس تاکید کرده است که این کشور، که پیش‌بینی می‌شود امسال وارد رکود اقتصادی شود، نمی‌تواند زیر بار افزایش حقوق با نرخ درصدی دو رقمی برود.

انتهای پیام/


برچسب ها: انگلیس قطار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *