فتح‌الله‌زاده: ساپینتو حرف بسیار خوبی زد/ پرونده رضایی به کمیته انضباطی رفته

12:52 - 14 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۱۹۴۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: پرونده کاوه رضایی به کمیته انضباطی رفته و منتظر رای کمیته انضباطی هستیم.

خبرگزاری میزان - علی فتح‌الله‌زاده درباره پرونده کاوه رضایی در کمیته انضباطی و جذب بازیکن جدید برای تیم فوتبال استقلال اظهار داشت:

*پرونده رضایی به کمیته انضباطی رفته و باید صبر کنیم و ببینم رای کمیته انضباطی به چه صورت خواهد بود و سپس برای آن تصمیم خواهیم گرفت. ما در خصوص کاوه رضایی نمی‌توانستیم تصمیم گیری کنیم و به همین دلیل منتظر تصمیم کمیته انضباطی هستیم و تابع حکم کمیته انضباطی خواهیم بود.

*در مورد بازیکن جدید من چند بازیکن را به سرمربی تیم پیشنهاد دادم که یکی از آن ها در اورتون هم بازی کرده بود، اما شب گذشته طی جلسه‌ای که با ساپینتو داشتم یک بازیکن را قبول کرد و بلافاصله من با این بازیکن وارد مذاکره شدم تا این بازیکن از یونان به ترکیه بیاید و از ترکیه هم با هماهنگی کنسول گری ایران به ایران بیاید تا صحبت هی نهایی را انجام دهیم. اما در این خصوص ساپینتو یک حرف بسیار خوبی زد گفت: ما تنها یک بازیکن می توانیم بگیریم پس باید دقت بیشتری را داشته باشیم. بگذارید ما چند بازی انجام دهیم و ببینیم به هافبک نیاز داریم یا مهاجم بعد از آن برای جذب بازیکن تصمیم بگیریم.

*این تصمیم ساپینتو درست بود چرا که ما بازیکنی را که می گیریم باید بتواند به ما کمک کند و کار استقلال را پیش ببرد. من به آن بازیکن هم اعلام کردم که چند روزی به ما فرصت بدهد تا بتوانیم تصمیم نهایی را بگیریم. بازیکن مد نظر ما در تیم‌های اول و دوم پاراگوئه‌ بازی کرده و سابقه قهرمانی با تیم های لیگ برتری این کشور را نیز در کارنامه دارد.

پایان پیام/


برچسب ها: استقلال

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *