وضعیت وخیم زندان زنان «ایست وود پارک» در انگلیس

11:30 - 14 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۱۸۰۱
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
رئیس سازمان بازرسی زندان‌های انگلیس گفت که یک بازرس پس از بازرسی از زندان زنان ایست وود پارک در اکتبر گذشته، شرایط را به عنوان «بدترین شرایطی که تا به حال دیده بود»، توصیف کرد.

خبرگزاری میزان - زندان زنان «اچ ام پی ایست وود پارک» در «گلاسترشایر جنوبی» در جنوی غربی انگلیس کمترین درجه ایمنی را دریافت کرده است.

به گزارش رسانه‌های انگلیسی، «چارلی تیلور»، رئیس سازمان بازرسی زندان‌های انگلیس، گفت که یک بازرس پس از بازدید از این زندان در اکتبر گذشته، شرایط را به عنوان «بدترین شرایطی که تا به حال دیده بود»، توصیف کرد.

وضعیت این زندان در حدی وخیم است که وزارت دادگستری انگلیس گفت که این گزارش «عمیقا نگران کننده» است.

یکی از سخنگویان وزارت دادگستری انگلیس در این رابطه گفت: ما در حال حاضر به مسائل جدی مطرح شده از جمله انتصاب کارکنان بیشتر و ایجاد یک کارگروه جدید برای بهبود ایمنی زنان در این زندان رسیدگی می‌کنیم.

بازرسان نگرانی‌های خاصی را در مورد واحد 4 این زندان مطرح کردند، بلوکی که افراد تحت نظارت را در جداسازی یا در انتظار انتقال به یک مرکز بهداشت روان نگه می‌دارد.

سلول‌های این واحد به‌عنوان «وحشتناک، فرسوده و پوشیده از خون‌» توصیف شده و در برخی از آنها آثار خراش‌های زیادی روی دیوارها دیده می‌شود.

بازرسان می‌گویند که این نشان دهنده پریشانی و درجه آسیبی بوده که توسط زندانیان قبلی تجربه شده است.

در این گزارش همچنین آمده است که 83 درصد از 348 زنی که در زمان بازرسی در زندان نگهداری می‌شدند، مشکلات سلامت روانی داشتند.

این گزارش گفت که بازرسان سطوح بالایی از خودآزاری را در میان زندانیان پیدا کردند، اما اسناد پرونده برای حمایت از افرادی که در معرض خطر خودآزاری و خودکشی قرار داشتند «بسیار ضعیف» بود.

بازرسان دریافتند که استفاده از زور علیه زنان زندانی از زمان آخرین بازرسی آنها افزایش یافته است.

آنها گفتند: میزان پریشانی که مشاهده کردیم وحشتناک بود. هیچ زندانی نباید در چنین شرایط وحشتناکی نگهداری شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: انگلیس زندان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *