اجرای طرح مشاوره‌های حقوقی و قضایی در سطح مساجد استان مرکزی در ایام دهه فجر

12:58 - 13 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۰۹۱۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادگستری کل استان مرکزی برای در دسترس‌ قرار دادن خدمات مشاوره حقوقی برای عموم مردم و با رویکرد کاهش مشکلات حقوقی همزمان با آغاز دهه فجر، هر شب در یک مسجد مستقر شده و نسبت به ارائه مشاوره‌های حقوقی و قضایی مبادرت می‌کند.

خبرگزاری میزان- در راستای اجرای دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه و اجرای هر چه بهتر سند تحول و تعالی قضایی و همچنین ارتقای دانش و بینش حقوقی و قضائی عموم شهروندان، ارائه مشاوره های حقوقی رایگان در مساجد منتخب استانی به مناسبت ایام اله دهه مبارک فجر در حال برگزاری است.

دادگستری کل استان مرکزی به منظور در دسترس‌ قرار دادن خدمات مشاوره حقوقی برای عموم مردم و با رویکرد کاهش مشکلات حقوقی و با اولویت پیشگیری از جرم، همزمان با آغاز دهه فجر به مدت 10 شب در مساجد منتخب استان، با حضور مسئولین ارشد استانی و شهرستانی و با استفاده از ظرفیت حقوقدانان داوطلب هر شب در یک مسجد مستقر شده و نسبت به ارائه مشاوره های حقوقی و قضایی مبادرت می کند.

در اولین روز از دهه فجر، 12بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد النبی(ص) شهر اراک، این طرح مورد استقبال عمومی قرارگرفت و مسئولین قضایی و کارشناسان مربوطه، پاسخگوی سوالات حقوقی و قضایی نمازگزاران و مراجعان بودند.

این برنامه در شب های آتی بعد از نماز مغرب و عشا به ترتیب در مساجد مختلف مرکز استان و دیگر شهرستان ها و تا ۲۲ بهمن مصادف با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

رئیس کل دادگستری استان مرکزی به مشکل تأمین سوخت گاز دامداران تفرشی رسیدگی کرد

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *