خیران اصفهانی زمینه آزادی 45 زندانی مالی را مهیا کردند

11:39 - 14 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۰۷۹۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در چهاردهمین نشست خیرین امام رضایی در اداره کل زندان‌های استان اصفهان، با کمک 24 میلیاردی خیرین 45 زندانی از زندان‌های استان آزاد و مبلغ 150 میلیون ریال نیز به معیشت و اشتغال خانواده‌ها کمک شد.

خبرگزاری میزان- همزمان با آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، روز میلاد حضرت جواد الائمه (ع) و در آستانه فرارسیدن میلاد اولین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن ابیطالب(ع) با کمک خیرین اصفهانی 45 زندانی محکوم مالی با 24 میلیارد ریال از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده و جامعه بازگشتند.

درچهاردهمین نشست خیرین امام رضایی در اداره کل زندان های استان اصفهان، با کمک 24 میلیاردی خیرین 45 زندانی از زندان های استان آزاد و مبلغ 150 میلیون ریال نیز به معیشت و اشتغال خانواده ها کمک شد.

امینی معاون اداری مالی زندان های استان اصفهان در این نشست که همزمان با آغاز یوم الله دهه مبارک فجر و سالروز میلاد نهمین اخترتابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جواد (ع) برگزار شد، با تبریک فرارسیدن یوم الله دهه فجر از حضور و تلاش و مساعدت خیرین در زندان های استان مخصوصا برگزاری نشست های امام رضایی قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید:

۷۷۷ زندانی با همت شورای حل اختلاف استان اصفهان در ۳ ماهه سوم امسال آزاد شدند

وطنی مدیر عامل خیریه امام موسی کاظم (ع) نیز در طی سخنانی به ارائه گزارشی از روند برگزاری این نشست در سال جاری پرداخت و گفت:طی برگزاری 13 نشست امام رضایی در زندان های استان تا کنون تعداد 172 زندانی با مبلغ 71 میلیارد تومان بدهی از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده و جامعه بازگشتند.

وی ادامه داد: از این مبلغ میزان 40 میلیارد تومان گذشت شاکی،11میلیارد تومان آورده مددجو،880میلیون تومان وام خیریه،6.5 میلیارد تومان وام ستاددیه، 10 میلیارد تومان کمک خیرین در نشست امام رضایی ها و 2میلیارد و 700 میلیون تومان نیز کمک بلاعوض ستاددیه استان بوده است.

در ادامه این نشست نیز پرونده زندانیان نیازمند توسط کمیته قضایی خیریه قرائت و خیرین بصورت گلریزان زمینه ازادی زندانیان و کمک به معیشت و اشتغال خانواده های آنان را مهیا کردند.

انتهای پیام/


برچسب ها: زندانی خبرین

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *