اعتراض رسمی ایران به سازمان ملل نسبت به تهدیدها و اقدامات رژیم صهیونیستی

10:33 - 13 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۰۶۹۲
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نامه‌ای به دبیرکل و رئیس دوره‌ای شورای امنیت گفت که رژیم صهیونیستی مسئول حمله تروریستی به مجموعه کارگاهی وزارت دفاع در شهر اصفهان است.

خبرگزاری میزان - سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نامه‌ای به دبیرکل و رئیس دوره‌ای شورای امنیت به اظهارات رئیس رژیم صهیونیستی و رئیس ستاد ارتش این رژیم به طور رسمی اعتراض کرد.

«سعید ایروانی» در این نامه نوشت: تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی مسئول حمله تروریستی به مجموعه کارگاهی وزارت دفاع در شهر اصفهان است و اقدام این رژیم، نقض قوانین بین‌المللی و محکوم است.

اشاره سفیر ایران به اظهارات ۲۷ ژانویه رئیس رژیم صهیونیستی در مقر ناتو و ۱۶ ژانویه رئیس ستاد ارتش این رژیم نسبت به تهدید به استفاده از زور علیه زیرساخت‌های حیاتی ایران از جمله تاسیسات هسته‌ای صلح‌آمیز ایران بود.

در نامه «ایروانی» به اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ۳۱ ژانویه و اعتراف به دخالت این رژیم در اقدامات خرابکارانه و تروریستی در ایران هم اشاره شده است.

نماینده دائم ایران در سازمان ملل به اوکراین هم اشاره کرد و موضع ایران را احترام به تمامیت ارضی اوکراین عنوان کرد و سخنان یک مقام ارشد اوکراین را تحریک‌آمیز و غیرقابل توجیه خواند.

انتهای پیام/


برچسب ها: سازمان ملل ایران

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *