رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بررسی چالش‌های مهارتی در نشست روسای دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای

9:48 - 13 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۰۶۴۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: بررسی چالش‌های حوزه مهارتی کشور، مهم‌ترین محور هم‌اندیشی اجلاس روسای دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای کشور است.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی وزارت علوم، همز‌مان با آغاز دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اجلاس رؤسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور با حضور قائم مقام وزیر علوم و رئیس مرکز هیئت‌های امنا و ممیزه، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، جمعی از معاونین، مدیران و مسئولین دانشگاه و مهمانان ویژه در سالن همایش دانشکده فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی تهران برگزار شد.

عرفان خسرویان رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در آغاز مراسم ضمن خیرمقدم به مدعوین، به چالش‌های حوزه‌های مهارتی در کشور اشاره کرد و گفت: این دو روز اجلاس فرصت مناسبی است تا رؤسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای، مسائل دانشگاه را از چشم‌انداز‌های گوناگون بررسی کنند و با برنامه‌ها، سیاست‌ها و شاخص‌های عملکرد دانشگاه آشنا شوند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور افزود: چالش‌های حوزه مهارتی مهم‌ترین محور تعامل و هم‌اندیشی در این اجلاس خواهد بود و به دنبال بررسی و دادن راه‌حل‌های جدید برای رفع چالش‌های مطرح‌شده هستیم.

این اجلاس که با ولادت امام محمدتقی، حضرت جوادالائمه (ع)، مقارن است، با برنامه سخنرانی‌ها و برگزاری پنل‌های تخصصی تا روز پنج شنبه، ۱۳ بهمن‌ ادامه دارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *