نوری: استقلال باید مراقب ضدحملات مس باشد/ تیم برای قهرمانی نیاز به تقویت دارد

0:45 - 13 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۰۴۷۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آبی پوشان قطعا امروز بازی سختی را مقابل مس کرمان خواهند داشت.

محمد نوری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دیدار استقلال مقابل مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: آبی‌پوشان قطعاً امروز بازی سختی را مقابل مس کرمان خواهند داشت؛ مس با حسین‌خانی عملکرد خوبی نشان داده و باید مراقب ضد حملات آن‌ها باشیم.

وی افزود: استقلال مقابل ملوان بازی بسیار خوب و با برنامه‌ای به نمایش گذاشت. شاگردان ساپینتو به خوبی تیم ملوان را آنالیز کرده بودند و روی ضد حملات بیشترین بهره را بردند و خداراشکر یک پیروزی مهم و با ارزش را به دست آوردند. این برد باعث خواهد شد تا امروز استقلال با انرژی و روحیه مضاعف به مصاف مس کرمان برود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با عملکرد بازیکنان استقلال تصریح کرد: شاگردان ساپینتو مقابل ملوان نمره قبولی گرفتند. سعید مهری به روزهای خوب خودش بازگشته و قطعا می‌تواند امروز هم به مانند بازی با ملوان عملکرد درخشان خود را ادامه دهد. خط دفاعی استقلال به مراتب بهتر می‌شود و علیرضا رضایی هم کم کم به جو ورزشگاه عادت می‌کند و مطمئنا می‌تواند مقابل مس نیز دروازه خود را بسته نگه می‌دارد.

نوری در پایان درباره نقل و انتقالات باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: باشگاه باید رسیدگی کند؛ بسیاری از تیم‌ها در نقل و انتقالات مثبت عمل کردند و نقاط ضعف تیمشان را پوشش دادند. فتح‌الله زاده مدیر بادانش و باتجربه‌ای است و باید مشکلات تیم را به خوبی حل کند. استقلال برای قهرمانی نیاز به تقویت دارد و نمی‌شود انتظار داشت بدون بازیساز حرفه‌ای به قهرمانی برسیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *