نامداری: پرسپولیس اخراجی نمی‌داد راحت‌ بازی را می‌بُردیم/ اتفاقات بازی رفت با مس را جبران می‌کنیم

8:45 - 14 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۰۴۴۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: ما در این بازی به خوبی تیم پرسپولیس را آنالیز کرده بودیم، اما بعد از 10 نفره شدن پرسپولیس، آن‌ها تغییر تاکتیک دادند و ما در نیمه دوم شناختمان را نسبت به آن‌ها از دست دادیم و کمی سردرگم شدیم.

اشکان نامداری در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار آلومینیوم اراک برابر پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: ما در این بازی به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده بودیم، اما بعد از 10 نفره شدن، آن‌ها تغییر تاکتیک دادند و ما در نیمه دوم شناختمان را نسبت به آن‌ها از دست دادیم و کمی سردرگم شدیم. اگر پرسپولیس 10 نفره نمی‌شد شانس بالایی برای پیروزی داشتیم.

وی در رابطه با عملکرد داوری در این بازی افزود: آلومینیوم همواره در رقابت‌های این فصل اسیر اشتباهات تأثیرگذار داوری بوده است. 3 بازی گذشته ما مقابل فولاد، هوادار و صنعت نفت آبادان روی اشتباهات داوری گل دریافت کردیم و اگر آن اشتباهات نبود، الان می‌توانستیم رکورد کلین شیت لیگ برتر را بشکنیم. داوری این بازی به نظر من ایراد بزرگی نداشت، در یک صحنه فکر می‌کنم روی بازیکن پرسپولیس مرتکب خطا شدیم و می‌توانست پنالتی باشد و این نظر را طبق اعلام کارشناسان داوری بیان می‌کنم.

*صحبت‌های رحمتی را تکذیب می‌کنم

مربی تیم فوتبال آلومینیوم درباره حرکت فخرالدینی و اخراج بیرانوند تصریح کرد: در آن صحنه اگر دقت کنید بازیکنان در یک خط و کاملاً یکسان قرار داشتند. من داور نیستم، اما در جایگاهی هستم که بتوانم قضاوت کنم؛ از نظر من آن صحنه آفساید نبود و تصمیم داور نیز درست بود. حال باز هم این صحنه را به دست کارشناسان می‌سپاریم تا با دقت نظر بدهند. شایعه شده بود که رحمتی در کنفرانس پس از بازی گفته آن صحنه آفساید بوده و اخراج بیرانوند اشتباه بوده که آن را تکذیب می‌کنم و می‌گویم که رحمتی چنین صحبتی را انجام نداده‌ است.

نامداری در خصوص عملکرد حسین پورحمیدی، دروازه‌بان آلومینیوم اراک عنوان کرد: حسین خوشبختانه خیلی به تیم ما کمک می‌کند و در تمرینات بسیار شاداب و خوب حضور دارد. من در بیرون از زمین با شاگردانم بسیار دوست هستم، اما داخل تمرینات کاملا جدی و سخت‌گیر هستم. نه تنها حسین بلکه دیگر بازیکنان مقابل پرسپولیس عالی کار کردند و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. حضور موثر هر کس روی فرد دیگر تأثیر می‌گذارد و اگر پورحمیدی خوب است به این معنا است که باقی بازیکنان نیز خوب هستند.

*خلعتبری می‌تواند با آلومینیوم به روزهای اوجش بازگردد

وی در رابطه با عملکرد خلعتبری در نخستین بازی خود برای آلومینیوم بیان کرد: خلعتبری روحیه خوبی از خود نشان داده است و در آینده قطعا به داد تیم خواهد رسید. فعلا از روی بازی اول نباید او را قضاوت کنیم، زیرا هر بازیکنی که به تازگی به تیمی می‌پیوندد باید به او زمان داد تا با دیگر بازیکنان هماهنگ شوند. خلعتبری می‌تواند با آلومینیوم به روزهای اوج خودش بازگردد.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پایان درباره دیدار بعدی آلومینیوم لطف مقابل مس رفسنجان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران خاطرنشان کرد: دیدار با مس رفسنجان به مراتب از بازی مقابل پرسپولیس سخت‌تر خواهد بود. نیم فصل اول در رفسنجان ما را بسیار اذیت کردند و 90 دقیقه به معنای واقعی تحت فشار بودیم، اما با این حال ما 3 امتیاز آن بازی را به مس رفسنجان ندادیم.

نامداری افزود: اینبار در خانه خودمان مقابل آن‌ها قرار خواهیم گرفت و قطعا اتفاقات آن بازی را جبران می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا 3 امتیاز ارزشمند آن بازی را دریافت کنیم. ما نیم فصل دوم را به نسبت نیم فصل اول خوب آغاز کردیم به طوری که در نیم فصل اول تا بازی سوم 3 امتیاز گرفته بودیم، اما اکنون از همان میزان بازی در نیم فصل دوم 5 امتیاز دریافت کردیم که در نوع خود تلاش و پیشرفت تیم ما را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *