رسیدگی به مشکلات قضایی ۷۲ نفر از زندانیان در بازدید دادستان مرکز استان هرمزگان از زندان بندرعباس

19:00 - 12 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۰۱۵۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در بازدید از زندان مرکزی بندرعباس، مشکلات حقوقی و قضایی ۷۲ نفر از زندانیان را بررسی کرد.

خبرگزاری میزان_ علیرضا احمدی منش دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان و سرپرست شعب اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس از زندان مرکزی این شهرستان بازدید کردند و مشکلات زندانیان را به صورت چهره به چهره مورد بررسی قرار دادند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان پس از بازدید از زندان مرکزی بندرعباس گفت: رعایت حقوق شهروندی، حفظ کرامت انسانی زندانیان و رسیدگی به مشکلات قضایی آنها از مهمترین اولویت های دستگاه قضایی استان است.

احمدی منش در ادامه افزود: صدور قرار متناسب برای متهمین و تسریع در رسیدگی به پرونده های آنان مورد تأکید دادستانی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان یادآور شد: تلاش دستگاه قضایی استان هرمزگان، ساماندهی و کاهش هدفمند جمعیت کیفری زندان‌ها است و با اجرای دقیق ظرفیت های قانونی و دستورالعمل های ابلاغی مسلماً تعدادی زیادی از زندانیان را می توان از زندان آزاد کرد.

شایان ذکر است؛ در این بازدید که با حضور سرپرست شعب اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس انجام شد، مشکلات قضایی ۷۲ نفر از زندانیان مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص موارد مطرح شده دستورات لازم صادر شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *