نوروزی‌نژاد: وویویچ از نظر فنی حرف ندارد/ باید اهداف بزرگتری برای هندبال در نظر گرفته شود

7:45 - 12 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۸۸۲۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
ملی‌پوش هندبال ایران گفت: امیدواریم با ادامه این روند شاهد مدال‌آوری دوباره هندبال در بازی‌های آسیایی باشیم.

پویا نوروزی‌نژاد در گفت‌و‌گو با میزان، درمورد نتایج ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جهان، اظهار داشت: سطح رقابت‌های هندبال قهرمانی جهان فوق‌العاده بالا بود و خوشحالم که عملکرد خوبی مقابل عنوان‌داران جهان داشتیم‌. قطعا صعود از گروه و راهیابی به جمع ۲۴ تیم قهرمانی جهان که برای نخستین بار در تاریخ هندبال ایران آن هم‌ با این بازیکنان جوان رقم‌ خورد، اتفاق بی‌نظیری بود و امیدوارم این پیشرفت‌ها ادامه‌دار باشد.

وی افزود: هندبال ایران پتانسیل بسیار بالایی دارد و باید اهداف بزرگی برای این رشته در نظر گرفته شود. در صورت حمایت از این جوانان و سپردن هدایت تیم ملی هندبال به مربیان با دانشی در حد و اندازه وویویچ آینده این رشته را روشن می‌بینم. تنه به تنه شدن با ستاره‌های تیم‌هایی مانند فرانسه، اسپانیا و … به تجربیات‌مان اضافه کرد و فرصت خوبی بود تا‌ کاملا بدانیم در قیاس با قدرت‌های جهان در چه سطحی هستیم.

ملی‌پوش باتجربه هندبال درخصوص عملکرد تیم ملی هندبال تحت هدایت وویویچ، تصریح کرد: وقتی عملکرد یک تیم ورزشی در مسابقاتی در سطح قهرمانی جهان قابل قبول بوده یعنی آن که فدراسیون، کادرفنی و بازیکنان همگی در جای خود بهترین عملکرد را داشته‌‌اند که یک نتیجه خوب حاصل شده است. در رشته‌های تیمی عملکرد جمعی باعث کسب نتیجه رضایت‌بخش می‌شود. وویویچ از نظر فنی حرف ندارد.

وی در واکنش به مقایسه فوتبال با سایر رشته‌ها در هنگام اهدای پاداش از سوی مسئولان، گفت: اگر حرفی هم زده شده به معنای مقایسه رشته‌ها نیست، اما قطعا هر افتخارآفرینی برای کشور نیاز به حمایت و توجه مسئولین در زمان‌ خودش دارد. بحث پاداش موضوعی است که ورود نمی‌کنم، اما منظورمان از حمایت در هندبال برگزاری اردوهای باکیفیت، امکان برگزاری بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های خوب جهان و مواردی از این قبیل است.

نوروزی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: با حضور در قهرمانی جهان و البته صعود به دور دوم بیش از پیش هندبال ایران شناخته شده و امیدواریم با ادامه این روند شاهد مدال‌آوری دوباره هندبال در بازی‌های آسیایی باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *