تمدید فراخوان جشنواره «نوجوونیم»

11:41 - 11 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۷۷۵۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
حسین شکیب راد دبیر رسانه ای جشنواره «نوجوونیم» از تمدید مهلت ارسال اطلاعات و مدارک به دبیرخانه جشنواره «نوجوونیم» خبر داد

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، حسین شکیب راد دبیر رسانه ای جشنواره «نوجوونیم» ضمن اعلام این خبر افزود:  با توجه به درخواست و استقبال علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره «نوجوونیم»، مهلت دریافت اطلاعات و مدارک از سوی دبیرخانه این جشنواره تا روز یکشنبه 16 بهمن تمدید شد.

وی بیان کرد: جشنواره «نوجوونیم» با هدف کشف استعدادهای نوجوانان در عرصه‌های هنری، رسانه‌ای، فرهنگی، ادبی و … ویژه نوجوانان متولد 1383 تا 1389 شهر تهران، در مناطق 22 گانه طراحی شده است و رویکرد ما در این جشنواره این است که در ایام دهه فجر، رویش‌های انقلاب را کشف کنیم.

شکیب راد گفت: نوجوانان دارای مقام‌های استانی و کشوری و یا نوجوانان دارای توانمندی‌های ویژه می توانند در یکی از محورهای هنری، ادبی، ورزشی، مذهبی، رسانه و فناوری در بخش فردی و توانمندی‌های گروهی در این جشنواره شرکت کنند.

دبیر رسانه­ای جشنواره «نوجوونیم» تصریح کرد: نوجوانان تهرانی می‌توانند تا 16 بهمن‌ماه با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۸۳۷ و دریافت لینک فرم ثبت نام، با تکمیل اطلاعات درخواستی در این جشنواره شرکت کنند.

وی در پایان افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با ۱۸۳۷ تماس بگیرند. همچنین، اطلاعات تکمیلی در پرتال جشنواره به نشانی nojavan.farhangsara.ir (http://nojavan.farhangsara.ir/) در دسترس عموم است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *