122 زندانی با کمک خیران وهمت دادگستری استان یزد آزاد شدند

10:15 - 15 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۷۰۲۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان یزد، گفت: در 9 ماهه نخست سال‌جاری با همت دادگستری، ستاد دیه و کمک خیران استان یزد، 13 زن و 109 نفر مرد جرایم مالی و غیرعمد زندان‌های استان آزاد شدند.

غلامعلی دهشیری در گفت‌وگو با میزان، در رابطه با میزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان یزد در 9 ماهه نخست سال‌جاری، با اشاره به برگزاری تعدادی مراسم گلریزان در استان یزد با همت دادگستری و ستاد دیه استان، اظهار کرد: ستاد دیه استان با اجرای طرح های‌ ابتکاری «هرهیئت یک زندانی و پنج شنبه‌های مهربانی» و با جمع آوری کمک های مردمی از طریق هیئت‌های عزاداری و خیرات مبالغ جمع آوری شده را به آزادی زندانیان تخصیص می‌دهد.

وی افزود: در نتیجه برگزاری این همایش‌ها و مشارکت و همیاری مردم نوع دوست و خیران نیکوکار استان یزد و اهدای مبالغی در 9 ماهه نخست سال‌جاری 122 محکوم مالی و غیرعمد زندان‌های استان از نعمت آزادی برخوردار شدند.

رئیس کل دادگستری استان یزد، ادامه داد: از این تعداد زندانیان 13 نفر زن و 109 نفر مرد جرایم غیرعمد شامل « 29 بدهی پرداخت مهریه، 79 محکومیت های مالی، 13 پرداخت نفقه و 1 پرداخت دیه حادثه کار» بوده اند.

دهشیری همچنین با قدردانی از مشارکت‌های خیران استان یزد، گفت: این اقدامات نیکوکارانه مردم نشانگر ترویج فرهنگ خیر و این موضوع است که تمامی مردم استان همواره برای نیکوکاری و احسان قدم برمی‌دارند.

بیشتربخوانید:

اقدامات دادگستری استان یزد در اجرای دستورات رئیس دستگاه قضا/ کمک به احیای ۱۰ واحد تولیدی تعطیل شده و رصد مداوم مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری اقدامات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *