رئیس کل دادگستری زنجان: در دهه فجر میز خدمت در مساجد و مصلی‌های استان برپا می‌شود

15:44 - 10 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۶۷۳۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: در طول دهه مبارک فجر حضور مسئولان قضایی و قضات در مساجد استان در جهت پاسخگویی به سوالات و مسائل و مشکلات نمازگزاران و مردم از برنامه های دستگاه قضایی در این ایام فرخنده است.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه شورای قضایی استان، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر و تشکر از زحمات اعضای شورای قضایی در راستای اجرای سیاست های قوه قضاییه در استان زنجان گفت: امسال برگزاری جشن انقلاب در همه حوزه های قضایی و سازمان های تابعه بایستی متفاوت تر از سنوات گذشته برگزار شود .

رئیس کل دادگستری استان زنجان بر آذین بندی محوطه و ساختمان ها در تمامی حوزه های قضایی تأکید کرد و افزود: یکی از مصادیق شکر گزاری پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضور و مشارکت مسئولان قضایی استان در آیین ها و برنامه های ویژه دهه مبارک فجر در استان است.

وی خاطر نشان کرد: در طلیعه فرا رسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزاری برنامه ها و جشن ها بایستی متفاوتر از سنوات گذشته باشد بنابر این تمام مسئولان حئزه های قضایی استان به این مقوله توجه ویژه داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

رئیس کل دادگستری استان زنجان از بازداشتگاه خدابنده بازدید کرد

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به تأکید ریاست قوه قضاییه مبنی بر حضور مسئولان قضایی و قضات در میان مردم در مساجد و اماکن عمومی جهت پاسخگویی به مشکلات و درخواست های مردمی از ارائه میز خدمت در تمامی مصلی های استان در روز جمعه 14 بهمن ماه خبر داد و افزود: مشاوره حقوقی و قضایی و پاسخ به مسلائل و مشکلات مردم و نماز گزاران از جمله این برنامه هاست.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی ادامه داد: در طول دهه مبارک فجر حضور مسئولان قضایی و قضات در مساجد استان در جهت پاسخگویی به سوالات و مسائل و مشکلات نمازگزاران و مردم از دیگر برنامه های دستگاه قضایی در این ایام فرخنده است.

وی تاکید کرد: حضور مسئولان میان مردم و دیدار چهره به چهره با مردم آثار و نتایج بسیار خوبی به همراه داشته و تلاش می کنیم در این دیدارها از نظرات خبرگان و کارشناسان در حوزه های قضایی بهره بگیریم.

انتهای پیام/


برچسب ها: زنجان دهه فجر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *