صادقی: وویوویچ می‌تواند در هندبال ایران تأثیرگذار باشد/ طرفین به ادامه همکاری تمایل دارند

7:45 - 11 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۶۷۲۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
مربی تیم ملی هندبال ایران گفت: بازیکنان و مربیان تیم‌ها برای گرفتن عکس یادگاری پیش وویوویچ می‌آمدند.

حمید صادقی در گفت‌وگو با میزان، درباره سطح برگزاری مسابقات هندبال قهرمانی جهان، اظهار داشت: رقابت‌های قهرمانی جهان بالاترین سطح کیفی در بین تمامی مسابقات این رشته را دارد و در این دوره هم تا روز آخر دیدید که رقابت‌ تیم‌ها تا چه حد به هم نزدیک است. تمام تیم‌ها با قدرت کامل آمده بودند و خوشحالم که توانستیم در دومين حضور تاریخ هندبال ایران در قهرمانی جهان به جمع ۲۴ تیم دور دوم صعود کنیم. برای کسب نتایج بهتر به حمایت بیشتر، اردوهای تدارکاتی طولانی مدت‌تر و بازی‌های تدارکاتی زیادتری نیاز داشتیم، اما با همین تدارکات عملکردی قابل قبول داشتیم. وویوویچ اعتماد ویژه‌ای به بازیکنان جوان دارد و این فرصت بزرگ برای برخی بازیکن جوان پیش آمد تا در حالی که تجربه حضور مسابقات آسیایی را ندارند، در قهرمانی جهان رو در روی ستاره‌های تیم‌هایی مانند فرانسه و اسپانیا بازی کنند.

مربی تیم‌ملی هندبال، افزود: بازیکنی مانند صابر حیدری که در رده سنی نوجوانان است با نظر وویوویچ در قهرمانی جهان حضور داشت‌. علاوه بر حیدری، بهنام‌نیا و یادگاری هم در حال حاضر در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان هستند. این جوانان و اعتماد به آن‌ها نوید آینده درخشانی برای هندبال ایران را می‌دهد.

وی درخصوص رفتار وویوویچ و ارتباطش با دستیاران ایرانی، خاطرنشان کرد: از نظر اخلاقی فردی بسیار محترم و خونگرم است، اما در هنگام تمرینات بسیار منظم و با دیسیپلین رفتار می‌کند. او کاریزما و جذبه خاصی دارد که باعث می‌شود کل اعضای تیم به حرف‌هایش اعتماد کنند. برای انتخاب نفرات کاملا با دستیاران ایرانی هماهنگ بود و در چند مرحله از من و دیگر مربیان لیست خواست تا با دقت نفرات نهایی را انتخاب کند.

صادقی در مورد ادامه همکاری با وویوویچ، اظهار کرد: تماسل دو طرف از سوی فدراسیون هندبال و وویوویچ برای تمدید قرارداد وجود دارد، چرا که وویوویچ معتقد بود هندبال ایران با برنامه‌ریزی درست می‌تواند عملکرد بهتری در آینده داشته باشد. وویوویچ یکی از اسطوره‌های هندبال جهان است و با رزومه و افتخاراتی که دارد باعث افزایش توجهات به تیم ایران شده بود. بازیکنان و مربیان تیم‌های روبرو احترام خاصی برای او قائل بودند و برای گرفتن عکس یادگاری پیش وویوویچ می‌آمدند. وی می‌تواند در هندبال ایران تاثیرگذار باشد‌.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *