کمیته کارگری و کارفرمایی دهه فجر تشکیل شد

15:04 - 10 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۶۶۲۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت کار از تشکیل کمیته کارگری و کارآفرینی به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: این کمیته به منظور افزایش مشارکت جامعه کارگری در جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

خبرگزاری میزان _ محمد چکشیان در نشست خبری با مهم دانستن نقش جامعه کارگری در رویدادهای مختلف سیاسی و اجتماعی، گفت: جامعه کارگری، کار و تولید و کارآفرینی نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند که متشکل از ۴۰ میلیون ایرانی هستند که همه این‌ها موتور محرک و توسعه کشور محسوب می‌شوند. جامعه کار و تولید را باید از منظر نقشی که دارند مورد بررسی قرار داد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: مجموعه‌های کارگری در پیروزی انقلاب اسلامی نقش ویژه‌ای داشته و نقطه پیشرفت جامعه هستند. ما در همه عرصه‌ها مرهون جامعه کارگران و کارآفرینان هستیم.

وی ادامه داد: جامعه کارگری در وسط میدان ایستاده و به تولید کالای ایرانی می‌پردازد و به همین منظور کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر شکل گرفته و چند رویکرد را در دستور کار خود قرار داده که یکی از آن‌ها افزایش مشارکت جامعه کارگری در جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی است و به همین منظور برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا از جامعه کارگری برای حضور در این جشن‌ها دعوت شود. دومین رویکرد ما از تشکیل این کمیته جهاد تبیین و سومین رویکرد امیدآفرینی است.

چکشیان اظهار کرد: در این کمیته نمایندگان سازمان فنی و حرفه‌ای، تامین اجتماعی، وزارت صمت و مجموعه‌های مختلفی حضور خواهند داشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: میز‌های خدمت یکی از اولویت‌های مهم ماست که راه‌اندازی کرده‌ایم و در همین راستا در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن چه در تهران و چه در سایر شهرستان‌ها، موکب‌هایی راه‌اندازی شده و به ارائه خدمات مختلف می‌پردازند و حتی این خدمات در حوزه اشتغال، فنی و حرفه‌ای و سازمان بهزیستی ارائه خواهند شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *