رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دادستان قزوین دستور بازگرداندن هزینه‌های آموزشی دریافت شده در ایام تعطیلی مدارس را ابلاغ کرد

13:06 - 10 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۶۳۸۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین دستور عودت هزینه های آموزشی دریافت شده مدارس در ایام تعطیلی ناشی از برودت هوا را به خانواده ای دانش آموزان به اداره کل آموزش و پرورش استان ابلاغ کرد.

خبرگزاری میزان - حسین رجبی اظهارکرد: بر اساس گزارشات دریافتی تعطیلی مدارس و مهد کودک‌ها به دلیل برودت هوا و بارش نزولات آسمانی در هفته های گذشته، تاثیری در کاهش هزینه های آموزشی اعم از شهریه، سرویس ایاب و ذهاب و… نداشته و این امر موجب نارضایتی خانواده ها شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه حقوق خانواده ها و دانش آموزان بابت دریافت وجوه اضافی نقض شده و در راستای دستور ریاست قوه قضاییه و دادستان کل کشور و صیانت از حقوق عامه؛ به اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین ابلاغ شد تا اقدامات لازم از سوی مدیران مدارس ضمن محاسبه هزینه های اخذ شده بابت تعطیلات، در صورت وصول هزینه های یاد شده به واریز کننده عودت داده شود و یا برای سال تحصیلی جدید محاسبه شود.

دادستان عمومی و انقلاب مزکز استان قزوین همچنین تاکید کرد: اجرای این دستور باید با دقت صورت گیرد و متخلفان از این دستور از باب ترک فعل و استنکاف از دستور قضایی تحت تعقیب کیفری قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:

یک هزار و ۵۳۴ رای جایگزین حبس در دادگستری استان قزوین صادر شد

انتهای پیام/


برچسب ها: دستور داددستان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *