سِنا: انتظارات از قایقرانی بالاست، پس بیشتر حمایت کنید/ مکانی ویژه در بوشهر کشف کردم

7:45 - 09 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۳۷۰۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرمربی تیم ملی آب‌های آرام ایران گفت: انتخاب بوشهر برای پیگیری اردوی زمستانی ناگهانی نبود و قبلا راجع به آن‌ صحبت شده بود.

پدرو سِنا در گفت‌وگو با میزان، درباره وضعیت اردوهای تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام، اظهار داشت: خوشبختانه برنامه‌های‌مان به خوبی پیش می‌رود و هم‌اکنون درصدد افزایش آمادگی بدنی و تنظیم تکنیک و تاکتیک پارو زدن ملی‌پوشان هستیم. در این مرحله از اردوها در مجموع ۴۴ ورزشکار دختر و پسر حضور دارند.

وی درخصوص مسابقات پیش‌روی تیم آب‌های آرام، گفت: فعلا تیم بزرگسالان در مسابقات خاصی شرکت نمی‌کند و بیشتر درگیر وضعیت و شرایط ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال و نوجوانان آسیا و همچنین مسابقات پاراکانو در ازبکستان هستیم. قطعا برنامه ویژه‌ای برای بازی‌های آسیایی هانگژو داریم و واقعا به تیم ایران امیدوارم.

سرمربی برزیلی تیم آب‌های آرام درباره برگزاری ادامه اردوها در بوشهر، عنوان کرد: این فرصت را داشتم که قبلا از بوشهر بازدید کنم. مکانی ویژه در بوشهر برای رشته آب‌های آرام کشف کردم که می‌توانیم با توجه به سرمای هوا در تهران و شهرهای شمالی در آنجا همه امکانات و ساختار مورد نظر تیم را پیاده کنیم. انتخاب بوشهر برای پیگیری اردوی زمستانی ناگهانی نبود و قبلا راجع به آن‌ صحبت شده بود.

سِنا در پایان در واکنش به این که آیا شرایط مالی فدراسیون قایقرانی اجازه برگزاری اردوی برون مرزی را نمی‌دهد، خاطرنشان کرد: تمرینات متمرکز و منظم برگزار می‌شوند و خوشبختانه از نظر بدنی ملی‌پوشان شرایط خوبی دارند. حمایت‌هایی که از سهرابیان و فدراسیون قایقرانی دریافت می‌کنیم برای تمرکز ورزشکاران در دو رویداد بزرگ و مهم مانند بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک ضروری است، چرا که انتظارات از قایقرانی و ملی‌پوشان بالاست. ایران کشوری پهناور با مناطق و اقلیم‌های کاملا متفاوت است که همین مسئله این امکان را می‌دهد تا مکان‌هایی مناسب با شرایط کشورهای خارجی برای برپایی اردو داشته باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *