آزمون نزدیک درهای خروج لورکوزن/ احتمال انتقال قرضی سردار به گالاتاسرای

9:33 - 08 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۳۲۲۲
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
ممکن است مهاجم ایرانی تیم فوتبال بایر لورکوزن آلمان به گالاتاسرای ترکیه قرض داده شود.

خبرگزاری میزان - سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم فوتبال بایرلورکوزن که این روزها شرایط خوبی را در بوندسلیگا سپری نمی‌کند، اعتماد سران این باشگاه را از دست داده است و ممکن است به زودی از این تیم آلمانی جدا شود.

این مهاجم 28 ساله که تا سال ۲۰۲۷ با لورکوزن قرارداد دارد ممکن است به صورت قرضی از این تیم آلمانی جدا شود به طوری که گفته می‌شود آزمون به تیم فوتبال گالاتاسرای ترکیه پیشنهاد شده است. گالا به دنبال خرید مهاجم است و در روزهای باقی مانده نقل و انتقالات زمستانی احتمالاً برای جذب مهاجم ایرانی پای میز مذاکره خواهند نشست.

سردار این فصل تنها در 12 بازی از رقابت‌های مختلف برای لورکوزن به میدان رفته و تنها 2 پاس‌گل برای هم‌تیمی‌هایش ساخته، هرچند مصدومیت باعث شده او 11 بازی در رقابت‌های مختلف را از دست بدهد.

مهاجم تیم ملی در یک سال گذشته در مجموع در 23 بازی که در بیشتر آنها به عنوان بازیکن تعویضی برای بایرلورکوزن به میدان رفته که حاصل آن تنها یک گل‌زده و 3 پاس‌گل بوده است.

آزمون که زمستان گذشته با مبلغ 20 میلیون یورو از زنیت به لورکوزن منتقل شد در ۳۲ بازی آمار ۱۱ گل و ۲ پاس گل را در لیگ روسیه ثبت کرده بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *