خانلرخانی: قهرمانی دقیقه 90 لذت خاصی داشت/ یک درصد شانس داشتیم، اما الان جام در دستان ماست

11:01 - 08 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۳۲۲۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم تکواندوی شهرداری ورامین گفت: شاید یک درصد شانس قهرمانی داشتیم اما جنگیدیم و بهترین اتفاق را رقم زدیم.

پیام خانلرخانی در گفت‌وگو با میزان، درخصوص قهرمانی شهرداری ورامین در لیگ برتر تکواندو اظهار داشت: دقیقه ۹۰ به شهرداری ورامین برگشتم و دستمان از لحاظ بازیکن خالی بود، اما در نیم فصل صدرنشین بودیم. در ادامه راه چند بازیکن اضافه کردیم و به صورت معجزه واری قهرمان شدیم و در مجموع هم بازگشتم دقیقه نودی بود، هم قهرمانی! شاید یک درصد شانس قهرمانی داشتیم، اما جنگیدیم و بهترین اتفاق را رقم زدیم. پالایش و مس تیم های خوبی بودند، اما فشاری که روی آنها بود را ما احساس نکردیم و لطف خدا شامل حالمان شد و به قهرمانی رسیدیم.

سرمربی شهرداری ورامین با اشاره به لذت بالای این قهرمانی گفت: انتظار نداشتیم که مس‌سونگون در دیدار مقابل دانشگاه آزاد در 3 وزن ببازد. این اتفاقات افتاد و ما هم استفاده کردیم و از یک درصد شانس خود به قهرمانی رسدیم. به هر حال ورزش همین است و باید از غفلت رقیب استفاده کرد. درست است یک درصد شانس داشتیم اما الان جام در دستان ما است.

خانلرخانی که آقای قهرمانی لیگ تکواندو لقب دارد، در ادامه تصریح کرد: در این سال‌ها تعداد کثیری هوگوپوش از همین لیگ به تیم ملی معرفی شده و قهرمان آسیا و جهان شده‌اند.باور کنید لیگ ایران خیلی بار فنی خوبی دارد و می تواند عصای دست تیم ملی باشد و حالا اگر یک بازیکن در روز انتخابی در اوج نیست نباید موفقیتهایش در لیگ نادیده گرفته شود.

پرافتخارترین مربی لیگ ادامه داد: همیشه قرار نیست روز موفقیت ما باشد و شاید گاهی برای تلنگر هم که شده شکست بخوریم اما باور کنید قهرمانی امسال تیمم طعم دیگری داشت. امیدوارم سطح بالای لیگ کمک کند تا آینده تکواندو ایران با حضور استعدادهای درخشان تامین شود.

وی درباره اختلاف با مسئولان فدراسیون تکواندو بیان کرد: این حرف اصلاً درست نیست، چون هیچ مشکلی با مسئولان ندارم و اگر از پاراتکواندو جدا شدم دلیلی بر اختلاف نیست. ورزش حرفه‌ای همین است و تغییرات جزو لاینفک ورزش محسوب می‌شود.

خانلرخانی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا بالاخره روزی سرمربی تیم ملی می‌شود، خاطرنشان کرد: من که در این خصوص تصمیم گیرنده نیستم اما امیدوارم روزی این سمت را عهده دار شوم که بتوانم برای تکواندو ایران کاری انجام دهم و لیاقت این سمت بزرگ را داشته باشم چون بار سرمربیگری تیم ملی سنگین است و شب و روز یک مربی را می‌گیرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *