ادعاهای مقام کاخ سفید درباره مذاکرات رفع تحریم‌ها

8:30 - 08 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۲۹۸۲
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید ادعاهایی را درباره مذاکرات رفع تحریم‎ها مطرح کرد.

خبرگزاری میزان - کاخ سفید ضمن بیانیه‎ای ادعایی درباره اینکه «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا به دنبال پیشرفت در احیای توافق هسته‌ای با ایران در آینده نزدیک نخواهد نبود، مدعی شد که واشنگتن در حال آماده شدن برای دنبال کردن گزینه‌های جایگزین برای اطمینان از عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‎ای است.

به گزارش «نیوزویک»، «جان کربی»، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید، ادعا کرد که دیپلماسی برای احیای مشارکت آمریکا در توافق برجام به هیچ وجه در دستور کار نیست.

به ادعای وی، هیچ پیشرفتی در مورد برجام حاصل نشده و ما به دنبال پیشرفت در برجام در آینده نزدیک نیستیم.

کربی مدعی شد: بایدن در مورد نیازهای امنیت ملی که ما برای عدم دستیابی ایران به توانایی تسلیحات هسته‌ای داریم، کاملاً جدی می‌ماند.

«کربی» در بخشی دیگر از اظهارات ادعایی خود گفت که رئیس جمهور آمریکا همیشه گفته است، در حالی که او یک راه دیپلماتیک و صلح‌آمیز را برای دستیابی به نتیجه عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای ترجیح می‌دهد، اما دیگر گزینه‌ها را از روی میز حذف نخواهد کرد.

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید همچنین ادعا کرد: ما باید مطمئن شویم که منابع، توانایی‌ها، آمادگی برای دستیابی به آن نتیجه را از راه‌های دیگر در اختیار داریم.

انتهای پیام/


برچسب ها: آمریکا برجام

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *