29 مورد بنای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی شهرستان بابلسر به وضع سابق اعاده شد

15:10 - 06 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۱۳۲۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان مازندران از اعاده به وضع سابق 29 مورد بنای غیر مجاز ازجمله دیوار کشی به متراژ بیش از 6 هزار مترمربع در اراضی زراعی و باغی در شهرستان بابلسر خبر داد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین اکبری اظهارکرد: با پیگیری و دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابلسر در اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ اراضی زراعی و باغی با حضور نماینده جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و سایر ادارات مرتبط نسبت به اعاده به وضع سابق 29 بنای غیر مجاز نیمه ساخته اقدام شد.

وی افزود: این موارد شامل « 19 مورد تفکیکی، 8 واحد تجاری در حال ساخت و 2 واحد ویلا» در اراضي زراعی و باغی واقع در روستای ازنوا و کرفون بخش بهنمیر، شهرستان بابلسر بود.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری استان مازندران همچنین گفت: با توجه به اینکه استان مازندران از استان های حاصل خیز بوده و بیشتر اشتغال مردم از راه کشاورزی است، شورای حفظ حقوق بیت المال استان در جهت حفظ اراضی کشاورزی تاکیدات فراوانی داشته و در این خصوص با تشکیل جلساتی بصورت ماهیانه تصمیمات لازم به منظور پیشگیری و اثربخشی بیشتر اقدامات دستگاه‌ها، برنامه ریزی می‌شود.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به برخی اقدامات انجام شده توسط دستگاه های متولی، افزود: گرچه اقدامات خوبی در زمینه برخورد با این نوع تخلفات انجام شده اما تا رسیدن به حد مطلوب فاصله داریم که می توان با تلاش مضاعف و کار جهادی از هرگونه تغییر کاربری جدید پیشگیری کرد.

بیشتر بخوانید:

رئیس کل دادگستری مازندران به مشکلات قضایی ۷۹ نفراز مراجعان در جلسه ملاقات مردمی رسیدگی کرد

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *