تاوارس: تمام ذهنیت ما فقط تلاش کردن است/ به قهرمانی و سقوط فکر نمی‌کنم

17:40 - 06 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۱۲۶۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: هیچ‌گاه به این موضوع فکر نمی‌کنم که گزینه سقوط یا قهرمانی باشیم. تمام تمرکز ما روی تلاش و کار کردن است.

خبرگزاری میزان - ادسون تاوارس سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، در نشست خبری پیش از بازی مقابل آلومینیوم اراک اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*برای من یک سورپرایز است که برای اولین بار در اراک حضور دارم. خیلی دلتنگ برف بودم که خوشبختانه امروز دیدم. در هفته گذشته خیلی خوب خودمان را برای بازی فردا آماده کردیم و انگیزه کافی برای انجام بهترین عملکرد را داریم.

*غایبان؟ ما مصدوم داریم، اما از طرف دیگر بازیکنان جایگزین شایسته‌ای هم داریم که می‌توانند به تیم ما کمک کنند.

*آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی؟ این موضوع بستگی به باشگاه دارد. باشگاه تمام تلاشش را می‌کند. با توجه به موجودی بازار نقل‌و‌انتقالات اگر موجودی پیدا شود هماهنگی خواهیم کرد تا در صورت نیاز به تیم اضافه شود.

*برنامه برای خروج از شرایط بحرانی؟ برنامه ما این است که کار و تلاش کنیم. تیم خیلی خوبی داریم، اما متأسفانه از ابتدای فصل تیم در راه درست قرار نگرفته بود. ما تمام تلاش‌مان روی این است که کارها را در باشگاه و تیم تنظیم کنیم. هیچ‌گاه به این موضوع فکر نمی‌کنم که گزینه سقوط یا قهرمانی باشیم. تمام تمرکز ما روی تلاش و کار کردن است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *