ارسلان: هر کجا باشم به این آب و خاک تعلق دارم/ خانه کشتی در شان و شخصیت ورزش اول کشور است

10:01 - 06 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۰۹۳۴
دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان صربستان گفت: من در هر کجا باشم به این آب و خاک تعلق دارم اما با توجه به شرایط موجود برای ایران نمی‌توانم کشتی بگیرم.

خبرگزاری میزان - علی ارسلان در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان اینکه خیلی خوشحالم در خانه کشتی حضور پیدا کردم، اظهار داشت: چندین سال به همراه دوستان در اینجا تمرین کردم و خوشحالم که امروز همه‌ی آن‌ها را ملاقات کردم.

وی با اشاره به اینکه خانه کشتی خیلی تغییر کرده است، عنوان کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی رئیس فدراسیون خانه کشتی را در شان و شخصیت ورزش اول کشور به وجود آوردند و همه‌ی شرایط را برای کشتی‌گیران مهیا کردند که احساس راحتی داشته باشند.

ارسلان با اشاره به اینکه برای مسابقات آتی آماده می‌شود، گفت: خدا را شاکرم که در مسابقات جهانی صربستان توانستم جواب زحمات خودم را بگیرم و به مدال طلا برسم و در حال حاضر خودم را برای مسابقات اروپایی و جهانی که سال آینده قرار است برگزار شود آماده می کنم.

دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان صربستان خاطرنشان کرد: من در هر کجا باشم به این آب و خاک تعلق دارم اما با توجه به شرایط موجود برای ایران نمی‌توانم کشتی بگیرم و امیدوارم که ملی‌پوشان ایران در مسابقات پیش رو موفق ظاهر شوند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *