رئیس کل دادگستری استان کرمان: نرخ رسیدگی به پرونده ها در محاکم خانواده قابل قبول است

15:27 - 05 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۰۲۷۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این مطلب که نرخ رسیدگی به پرونده ها در محاکم خانواده قابل قبول است، گفت: نرخ رسیدگی به پرونده های محاکم خانواده در اکثر ماه ها بالای 100 درصد بوده است.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در بازدید از محاکم خانواده کرمان اظهار کرد: براساس آمار موجود در هر ماه، به طور متوسط 147 پرونده به محاکم خانواده در کرمان ارجاع شده که عدد بزرگی است و باید کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه پردغدغه ترین پرونده ها در حوزه خانواده است، تاکیدکرد: باید تلاش شود که مشکلات موجود در محاکم خانواده به حداقل برسد و در زمینه تامین نیروی انسانی، تجهیزات اداری، توسعه سیستم های نظارت تصویری و …. توجه ویژه ای به این مجتمع صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این مطلب که نرخ رسیدگی به پرونده ها در محاکم خانواده قابل قبول است، گفت: نرخ رسیدگی به پرونده های محاکم خانواده در اکثر ماه ها بالای 100 درصد بوده است که به معنای کاهش موجودی پرونده ها در این محاکم است.

وی بر پیش بینی های لازم برای حضور مشاوران زن در محاکم خانواده تاکید کرد و اظهارکرد: اقداماتی درراستای ساماندهی مراکز مهر آغاز شده و در دست پیگیری قرار دارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *