رئیس کل دادگستری یزد: سپاه پاسدران الگوی هزاران عنصر مقاوم و مومن در جهان اسلام است

16:13 - 04 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۰۸۸۵۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان یزد، گفت: سپاه پاسداران، فرزند راستین ملت و امامین انقلاب و الگوی هزاران عنصر مقاوم و مومن در جهان اسلام است.

خبرگزاری میزان - غلامعلی دهشیری در دیدار جمعی از اعضای شورای قضایی استان با فرماندهان سپاه الغدیر استان، سپاه سرفراز انقلاب اسلامی را بازوی اجرایی و پرتوان امنیت کشور و محور مقاومت، در همه صحنه‌ها ذکر کرد و گفت: اقدام خصمانه پارلمان اروپا نشان می‌دهد سپاه مسیر درستی را در طریق امامین انقلاب اسلامی طی می‌کند.

وی تصریح کرد: این اقدام خصمانه، بزدلانه و خبیثانه اروپا از عجز و ناتوانی دشمن در پی جبران ناکامی و شکست فاحش مثلث عبری، عربی و غربی در اغتشاشات اخیر در کشور نشأت می گیرد.

رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بازوان اجرایی پرتوان و حامیان محور مقاومت، در همه صحنه‌ها چه در داخل و خارج خوش درخشیدند و از خودگذشتگی داشتند، اظهار کرد: این موضع مذبوحانه پارلمان اروپا هیچ ارزش قانونی و حقوقی ندارد و فاقد وجاهت بین‌المللی است زیرا براساس قواعد بین المللی نهاد نظامی رسمی یک کشور هیچگاه قابل تحریم نیست.

دهشیری تصریح کرد: این اقدام آنها یک پیشنهاد مشورتی است و اگر بخواهند ضمانت اجرایی در اتحادیه اروپا پیدا کنند باید در شورای روابط خارجی اروپا تصویب شود که بعید است این کار انجام شود.

وی افزود: طبق ماده ۳۹ منشور ملل متحد، مرجع تشخیص و شناسایی سازمان‌ها و گروه‌های تروریستی، شورای امنیت است و این شورا تنها مرجع رسمی و الزام آور در این زمینه است و اقدام اتحادیه اروپا هیچ وجاهتی ندارد.

رئیس کل دادگستری استان یزد تاکید کرد: اقدام پارلمان اروپا حرکتی رسانه ای، تبلیغی، نمادین و نمایشی در ادامه جنگ ترکیبی علیه نظام جمهوری اسلامی و به نحوی برای تنفس مصنوعی به مزدوران داخلی و معاندین خارجی است تا شعله التهاب و آشوب ها را گرم نگاه دارند.

دهشیری ادامه داد: این طنز تلخی است که حامیان داعش و ایجاد کننده داعش بخواهند سپاه سرافراز اسلام را که در واقع نابود کننده داعش و را به عنوان سازمان تروریستی اعلام کنند.

رئیس کل دادگستری استان یزد، همچنین گفت: سپاه پاسداران، فرزند راستین ملت و امامین انقلاب و الگوی هزاران عنصر مقاوم و مومن در جهان اسلام است.

بیشتربخوانید:

بیش از ۴ هزار پرونده مسن با همت مراجع قضایی استان یزد تعیین تکلیف شد

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری نشست

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *