تلاش دادگستری کرمانشاه برای راه‌اندازی و توسعه 5 واحد تولیدی

14:17 - 04 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۰۸۵۹۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: معتقدیم در چارچوب قانون و تا جایی که ممکن است هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود.

خبرگزاری میزان - در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه، مشکلات حقوقی و قضایی پنج واحد تولیدی استان بررسی و تسهیل در روند تولید آنها در دستور کار قرار گرفت.

توسلی زاده با اشاره به اینکه حمایت از تولید از برنامه های دوره تحول قوه قضاییه است، گفت: دستگاه قضایی استان در این موضوع با قدرت و جدیت به وظیفه خود عمل می کند و تمام تلاش و پیگیری خود را برای حمایت از تولید، رفع موانع واحدهای تولیدی و پشتیبانی بکار خواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه اظهار کرد: برخی از مشکلات واحدهای تولیدی ناشی از شرایط اقتصادی موجود در جامعه است و دادگستری استان تلاش می‌کند که از مسیر قانونی و با استفاده از اختیارات خود نسبت به حل مشکلات موجود اقدام کند.

وی افزود: اقدامات قوه قضاییه در مسیر حمایت از اقتصاد مقاومتی به نحوی انجام می‌شود که جنبه تولیدی واحدها حفظ شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با تأکید بر حمایت جدی دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی استان گفت: معتقدیم در چارچوب قانون و تا جایی که ممکن است هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود.

در این نشست مشکلات و موانع 5 واحد تولیدی استان کرمانشاه ارزیابی و از سوی ستاد اقتصاد مقاومتی مصوباتی برای راه اندازی مجدد، رفع موانع و مشکلات آنها و نیز اختصاص تسهیلاتی برای آنها مصوب و مقرر شد که با همکاری بانک ها به برخی از این واحدها تسهیلات جدید و یا مهلت بیشتر داده شود تا بتوانند مجددا واحدهای خود را راه اندازی یا به مرحله تولید برسانند.

همچنین برای مشکل برخی از آنها بر اساس مصوبات جلسه مقرر شد سازمان صنعت و معدن ، شرکت شهرک های صنعتی و نیز سازمان میراث فرهنگی با همارهی بیشتر در جهت راه اندازی و کمک به این واحدها اقدام و نتیجه را به دبیر خانه ستاد اعلام کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *