حاتمی: پرتاب‌های ۳ امتیازی دلیل برتری‌مان مقابل الریاضی بود/ مجبورم به تناوب از همه بازیکنان استفاده کنم

8:45 - 03 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۰۵۶۹۲
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: ترافیک بازی‌ها فشار مضاعفی به بازیکنانم وارد کرده و امیدوارم هیچ کدام از آن‌ها دچار مصدومیت نشوند.

مهران حاتمی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی دشوار تیم شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان در مسابقات بسکتبال غرب آسیا، اظهار داشت: می‌خواستیم برخلاف بازی رفت مقابل الریاضی، امتیازات کامل این دیدار را با یک پیروزی خانگی بگیریم و این موضوع کاملا از جو سالن و انرژی‌ که بازیکنان در زمین گذاشتند، مشخص بود. در بازی رفت با شرایط خوبی در لبنان حاضر نشدیم زیرا مصدومیت‌ها و تماشاگران حریف تیم ما را خیلی اذیت کردند. بسیار مهم بود که این مسابقه سخت را با پیروزی به پایان ببریم، چرا که سخت‌ترین بازی ما همین مسابقه با الریاضی بود.

وی افزود: خوشحالیم که جواب محبت هواداران را دادیم. بازیکنانم خیلی درخشان ظاهر شدند و زحمت زیادی کشیدند. در دفاع و حمله عالی بودیم و به نظرم پرتاب‌های ۳ امتیازی دلیل اصلی برتری مقابل الریاضی بود. در هفته‌های اخیر بازی‌های سختی پشت سر گذاشتیم و امروز (دوشنبه) هم یک دیدار دشوار دیگر با پالایش نفت آبادان در لیگ برتر داریم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با تاکید بر فشار روی بازیکنانش، گفت: ترافیک بازی‌های ملی، لیگ و غرب آسیا فشار مضاعفی به بازیکنانم وارد کرده و امیدوارم هیچ کدام از بازیکنانم دچار مصدومیت نشوند تا شرایط در روزهای حساس‌ برای‌مان سخت نشود؛ برای همین هم است که از اکثر بازیکنان به تناوب استفاده می‌کنم تا فشار را از روی دوش نفرات اصلی کم شود. فاصله بازی‌ها خیلی کم است و نتایج هیچ دیداری از پیش مشخص نیست که همین کیفیت لیگ را بهتر از قبل کرده است.

حاتمی در پایان خاطرنشان کرد: در پایان یک تشکر ویژه دارم از مسئولان باشگاه شهرداری گرگان و از جمله شهردار گرگان که همیشه و در هر شرایطی به ما توجه ویژه داشته‌اند. امیدوارم با کسب نتایج خوب در ادامه مسیر محبت‌های هواداران و مسئولان باشگاه را جبران کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *