دستگیری بازرس قلابی وزارت بهداشت

16:35 - 02 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۰۵۶۷۹
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری بازرس قلابی وزارت بهداشت توسط کارآگاهان پایگاه هشتم این پلیس خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی ولیپور گودرزی گفت: با وقوع کلاهبرداری‌های متوالی از غرفه‌داران میوه و تره‌بار در مرکز تهران، بررسی  موضوع  در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان  نشان داد، مرد جوانی با جعل کارت در پوشش بازرس وزارت بهداشت به میدان‌های تره‌بار رفته و در ازای جریمه نکردن غرفه‌داران از آنها مبالغ زیادی دریافت کرده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: بنابرحساسیت موضوع، کارآگاهان پایگاه هشتم این پلیس وارد عمل شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم، هویت متهم سابقه‌دار را شناسایی کردند و متوجه شدند وی درگذشته به جرم کلاهبرداری به زندان رفته است.

سرهنگ گودرزی عنوان کرد: کارآگاهان پایگاه هشتم پس از دریافت این اطلاعات مهم، در گام بعدی با روش‌های علمی مخفیگاه متهم را ردیابی کردند و متوجه شدند وی به یکی از استان‌های غربی کشور مسافرت کرده است.

این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهي مخفیگاه متهم در کردستان شدند و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر و به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران  برای تحقیقات بیشتر منتقل کردند.

وی افزود: متهم در جریان تحقیقات به جرم کلاهبرداری از غرفه‌داران میدان میوه‌ و تره‌بار در مرکز تهران اعتراف کرد همچنین در بررسی‌های بیشتر ۶ کارت جعلی بازرس وزارت بهداشت از خانه وی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه متهم جاعل حرفه‌ای کارت‌های دولتی است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شاکیان در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *