مدیرکل زندان‌های لرستان: اولویت کار در زندان‌ها، اقدامات تأمینی و پس از آن تربیتی است

15:37 - 02 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۰۵۵۸۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل زندان‌های استان لرستان، گفت: توجه به استفاده صحیح از امکانات و تجهیزات روز در زندان و اقدامات تأمینی و پس از آن تربیتی از اولویت کار در زندان‌ها است.

خبرگزاری میزان -  پنجمین نشست هیئت‌های اندیشه‌ورز با مدیرکل زندان‌های استان لرستان ویژه مراقبان زندان‌های استان برگزار شد.

عبدالمجید کشوری در این نشست ضمن محکومیت اقدام نابخردانه استکبار جهانی و دولت‌های اروپایی در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست موسوم به «تروریستی» اتحادیه اروپا، این اقدام را از سیاست‌های نخ‌نما و نشانه استیصال این دولت‌ها در مقابل پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی افزود: سپاه با تروریست‌های دست پرورده همین دولت‌ها مبارزه کرد و دلاوری‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این زمینه بسیار مهم و ارزشمند بود و در واقع تروریست‌های کراواتی همان دیپلمات‌های خائنی هستند که با تصویب قوانینی از این دست، تروریسم را در دنیا رواج میدهند.

مدیرکل زندان‌های استان لرستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش آفرینی اساسی در امنیت منطقه دارد و نمی‌شود اقدامات نیروهای مردمی سپاه را نادیده گرفت.

کشوری در ادامه با اشاره به اهمیت جلسات هیئت‌های اندیشه ورز در همفکری و هم افزایی به منظور ارائه پیشنهادات و مشارکت فعالانه در اولویت‌های سازمان افزود: با خرد جمعی و دانایی محوری، ضمن تشریح سختی‌های کار می‌توانیم راهکارهای مناسبی را به سازمان در راستای همین اولویت‌ها پیشنهاد دهیم.

وی استفاده بهینه و صحیح از امکانات و تجهیزات روز را از ملزومات کار مراقبان دانست و گفت: اولویت کار در زندان‌ها، اقدامات تأمینی و پس از آن تربیتی است.

مدیرکل زندانهای استان لرستان همچنین عنوان کرد: امور را باید با تفکر و تعقل، مشورت و خرد جمعی و در نهایت با توکل به خدا پیش برد.

بشتر بخوانید:

مدیرکل زندان‌های لرستان: تحقق سند تحول قوه قضاییه برای توسعه برنامه‌های قضایی امری اجتناب ناپذیر است

انتهای پیام/


برچسب ها: زندان نشست

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *