بازدید سرزده دادستان تهران از دادسرای ناحیه 8/ تأکید صالحی بر تکریم مراجعان و سرعت بخشی به رسیدگی‌های قضایی

15:27 - 02 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۰۵۱۴۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان تهران در تداوم برنامه‌های نظارت میدانی بر عملکرد دادسراها و به منظور پایش نحوه خدمت رسانی به مردم، به صورت سرزده از دادسرای ناحیه 8 بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - علی صالحی در این بازدید بر تکریم مردم و حل مشکلات مراجعان به عنوان مهمترین اولویت دستگاه قضایی تأکید کرد.

دادستان تهران، در بازدید از بخش‌های مختلف دادسرای ناحیه 8، ضمن اطلاع از فعالیت‌های انجام شده، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضایی قرار گرفت و توصیه‌ها و تذکرات لازم را خطاب به کارکنان و مسئولان ارائه کرد.

وی بر تسریع همراه با دقت در رسیدگی‌های قضایی تأکید و حفظ کرامت مراجعان و سرعت در رسیدگی‌ها را اولویت تمام قضات و کارکنان عنوان کرد.

صالحی در دیدار و گفت‌وگو با قضات و کارکنان اداری، بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‎های بایگانی تأکید کرد.

وی ضمن رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات قضات و کارکنان دادسرا، تصریح کرد: همکاران قضایی و اداری با حفظ روحیه جهادی، تمام تلاش خود را در جهت کوتان شده مدت زمان رسیدگی‌ها و تکریم مراجعان به کار گیرند.

دادستان تهران همچنین در دیدار چهره به چهره با تعدادی از مراجعان، در جریان مشکلات و مطالبات آن‌ها قرار گرفت و دستور رسیدگی‌های لازم را صادر کرد.

صالحی در این بازدید ضمن ابلاغ سلام و قدردانی رئیس قوه قضاییه به همکاران قضایی و اداری، تعدادی از نیروهای دادسرای ناحیه 8 را با اعطای لوح، مورد تقدیر قرار داد.

بیشتربخوانید

۷۰ درصد پرونده های شوراهای حل اختلاف ریگان به صلح و سازش ختم شد

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *